LSK - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

LSK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Det er klart for et oppgjør som lukter av de historie, prestisje, glamour og ikke minst, eliteserie, nemlig LSK-Ham-Kam. En ordentlig klassiker. To lag som kanskje har vært kjent for duellkraft og kompromissløs spillestil er nå begge hakket mer spillende. LSK vant sin første kamp, mot Grorud borte, Ham-Kams serieåpning trengs ikke å nevnes.

Det ryktes justeringer på laget med Onsrud ut og Daghim inn, ellers blir laget ganske likt som sist. Dette er årets kanskje største utfordring, men allikevel har jeg en følelse av at det skal være mulig å få med seg noe fra den kampen her. Vi må isåfall være langt mer kyniske enn sist.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: LSK - Ham-Kam

Post by Orrhanan »

Jeg forventet ikke poeng her, men er fortsatt litt skuffet over prestasjonen vår. Vi hang ikke med på tempoet til LSK i starten og utnyttet ikke muligheten til kontringer eller dødballer. Nå må Øygarden knuses!


GSP
Posts: 749
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: LSK - Ham-Kam

Post by GSP »

Etter de to første kampene står vi uten poeng, og jeg er i grunnen mer beroliget enn jeg var før serieåpningen ;) Treningskampene etter corona-pausen var utrolig dårlige, og de to første kampene har vært mange hakk bedre. Mot LSK var vi nok ikke egentlig i nærheten av poeng, kampen sett under ett, men det var mer guts og vilje til å få vondt enn jeg har sett i grønt og hvitt på ganske lenge. Så er det ingen tvil om at vi bør ta 3 poeng, helst ganske greit, på mandag!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: LSK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

GSP wrote: Fri Jul 10, 2020 5:36 pm Etter de to første kampene står vi uten poeng, og jeg er i grunnen mer beroliget enn jeg var før serieåpningen ;) Treningskampene etter corona-pausen var utrolig dårlige, og de to første kampene har vært mange hakk bedre. Mot LSK var vi nok ikke egentlig i nærheten av poeng, kampen sett under ett, men det var mer guts og vilje til å få vondt enn jeg har sett i grønt og hvitt på ganske lenge. Så er det ingen tvil om at vi bør ta 3 poeng, helst ganske greit, på mandag!
Ja, enig egentlig. Jeg tror vi hever oss når vi blir enda litt mer samspilte og spillere som Lønstad Onsrud og Pedersen blir i ordentlig god fysisk form.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply