Hamkam - Ranheim

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Hamkam - Ranheim

Post by Heis »

Da kommer Ranheim på besøk. Prekært nå med tanke på tabell og poeng. Viktig å holde konsentrasjonen og krigerviljen igjennom hele kampen.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Hamkam - Ranheim

Post by artigas »

Det her kan ikke fortsette.


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Hamkam - Ranheim

Post by Gjendineggen »

Nei, det kan ikke det. Det er vanligvis altfor tidlig å sparke en trener etter kun fem kamper, men nå må det gjøres. Dette har ikke Olsen i seg. I farta klarer jeg knapt komme på en eneste ting han har gjort rett siden han ble hovedtrener.

Nå som vi endelig begynner å få inn vinnertyper i laget, så synes jeg det er litt fortvilende at vi ikke har dette på trenebenken også.

HamKamstyret bør også gå i seg selv, for det er de som ansetter disse trenerne på rekke og rad. Den mest suksessfulle av de, presterte de å jage bort - da tenker jeg på Knappen. En stor, stor tabbe, som de i styret sannsynligvis fortsatt nekter å innrømme. Og det de i styret bidrar med rent sportslig, det er pent lite.

Så kan Espen Olsen fortsatt latterliggjøre humørsyke HamKamsupportere i media, for det er han god på. Og det gjør alt så mye bedre. Jeg klarer ikke se et snev av lederegenskaper og styrke i den fyren, som tilsier at han skal klare å snu dette.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Hamkam - Ranheim

Post by rusk »

Mulig jeg er naiv eller romantiserer for mye rundt det å ha folk med Kamma i hjertet i støtteapparatet, men jeg er ikke der at jeg vil ha Olsen ut av sjefsstolen allerede. Han fikk servert den stallen han fikk da mr langsiktig prosjekt tok halen mellom beina og stakk. Han har fått inn Marcus P og Svendsen etter det og begge de har vel levert ålreit.

Men vi trenger hjelp, åpenbart! Det er to elementer i dette; det ene er spillernes ferdigheter og konsentrasjon, det andre er organiseringen. Det er vanskelig for Olsen å gjøre mye med førstnevnte. 0-1 i dag er et kremeksempel på ræva vurderinger. Du får ikke gardert deg mot sånn. Organiseringen derimot er et jævla problem. Det er så lett å skape sjanser mot Kamma. Jeg begriper ikke taktikken i dag. 5 bak er forståelig med tanke på problemene man har hatt, men ikke når det er null press på ballfører. De lar Ranheim slå innlegg gang på gang. Og så er det duellspillet som er fraværende. Alegre har fått mye pes, men jeg stiller mest spørsmål ved Strømnes jeg da. Hentet inn for å være sjefen i forsvaret, men er helt borte. Har vanskelige arbeidsforhold, men må være mulig å markere likevel. Er til en hver tid 2m fra nærmeste motstander.

For et helvete av en seriestart. Får nesten 2014-vibber av dette. Forskjellen er at det er ufattelig mye ræva lag i årets OBOS, og vi er utrolig nok bare 4p bak sikker plass.


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: Hamkam - Ranheim

Post by BVegard »

Jeg har sagt Rekdal før og jeg sier det igjen. Mulig han er sur, grinete, tverr, vanskelig å samarbeide med osv, men nå gjelder det å tette det jævla forsvaret og overleve denne sesongen.
Med alle hans negative egenskaper nevnt, så må det jo være noe pedagogisk og konstruktivt inni der og? Før han gikk til Start så var han vel inne og jobbet litt med unge spillere som Nico, Bolkan Nordli og Markus Solbakken. Ser ikke akkurat ut til at de har hatt noe skade av det.


Post Reply