Overganger 2020

Spillere, kamper, overganger etc.
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2020

Post by kammaguttioslo »

Quadrophenia wrote: Mon Aug 31, 2020 10:19 pm
kammaguttioslo wrote: Mon Aug 31, 2020 7:54 pm Hva med lillebror Pedersen? ;)
0 mål på 7 involveringer for Notodden i 2.divisjon i år. 2 mål på 8 involveringer for Florø i fjor. Hadde han ikke vært fra Hamar hadde vi ikke tenkt tanken engang. Tror han har godt av å etablere seg i 2.divisjon jeg.
Vi har ikke så mye å tape, tenker jeg. Et godt talent som under den rette treneren og i det rette miljøet med tillit kan blomstre og levere. Det koster nok mye mindre i lønnsutgifter enn judasene som satte seg på fly til Tromsø, så slipper vi å tenke på at han skal integreres og kjøres inn, da han kjenner klubben fra før.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2020

Post by Quadrophenia »

kammaguttioslo wrote: Fri Sep 11, 2020 3:20 pm
Quadrophenia wrote: Mon Aug 31, 2020 10:19 pm
kammaguttioslo wrote: Mon Aug 31, 2020 7:54 pm Hva med lillebror Pedersen? ;)
0 mål på 7 involveringer for Notodden i 2.divisjon i år. 2 mål på 8 involveringer for Florø i fjor. Hadde han ikke vært fra Hamar hadde vi ikke tenkt tanken engang. Tror han har godt av å etablere seg i 2.divisjon jeg.
Vi har ikke så mye å tape, tenker jeg. Et godt talent som under den rette treneren og i det rette miljøet med tillit kan blomstre og levere. Det koster nok mye mindre i lønnsutgifter enn judasene som satte seg på fly til Tromsø, så slipper vi å tenke på at han skal integreres og kjøres inn, da han kjenner klubben fra før.
Han skal få en ordentlig sjanse, men jeg frykter han ikke helt har OBOS-nivået inne. Nå ser det ut som han får endel tillit umiddelbart også med både storebror og Enkistuta ute.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2020

Post by Orrhanan »

Velkommen Sebbe! Har hørt at han er en veldig lik spillertype som broren, men mangler litt av den ekstreme råskapen. Håper Reka kan få det ut av han da.


ZuperEngR
Posts: 30
Joined: Mon Feb 01, 2016 2:02 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2020

Post by ZuperEngR »

Orrhanan wrote: Tue Sep 08, 2020 8:51 am Det er tydeligvis et utfordrende vindu, men det er her Olsen må levere på tross av det.
Nå skal det sies at de som hentes skal "godkjennes" av Rekdal først. Så Olsen kommer med innspill og Rekdal sier go/no go. Jeg vet Olsen jobber iherdig med spillerlogistikken, med lite penger tilgjengelig, får bare håpe at Rekdal stoler på hans anbefalinger. Rekdal er vel ikke like oppdatert på overgangsmarkedet som før trenerpausa...


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2020

Post by Quadrophenia »

ZuperEngR wrote: Sat Sep 12, 2020 8:11 am
Orrhanan wrote: Tue Sep 08, 2020 8:51 am Det er tydeligvis et utfordrende vindu, men det er her Olsen må levere på tross av det.
Nå skal det sies at de som hentes skal "godkjennes" av Rekdal først. Så Olsen kommer med innspill og Rekdal sier go/no go. Jeg vet Olsen jobber iherdig med spillerlogistikken, med lite penger tilgjengelig, får bare håpe at Rekdal stoler på hans anbefalinger. Rekdal er vel ikke like oppdatert på overgangsmarkedet som før trenerpausa...
Ja, det stemmer sikkert. Samtidig tror jeg Sebba er en Olsen-signering først og fremst. Lånte han til Strømmen og har fulgt han nøye siden det. Håper han leverer nå.

Jeg så at Kristian Eriksen også trener med Kamma. Må være aktuell som vingback isåfall..? Kan jo spille på begge kantene og er nyttig sånn sett, men er han god nok..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2020

Post by kammaguttioslo »

Signert en erstatter for Pedersen nå, leser jeg. Det håper jeg kan slå an umiddelbart.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2020

Post by Quadrophenia »

Velkommen Adeleke Akinola Akinyemi! Skal etter sigende være en eksplosiv spisstype med stor fart og mye styrke. Vi får håpe det blir med suksess enn sist gang vi lånte spiss fra Start.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2020

Post by Primus »

Spennende spiller. Virket å være en prestisjesignering for Start en drøm-prosjektet, men at skader har gjort at han ikke har slått til. Rekdal kjenner han vel litt fra Start og hadde sikkert satt ned foten hvis det ikke var noe potensial der.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2020

Post by Quadrophenia »

Steffen Skogvang Pedersen klar for TIL. Bra innsats og arbeidssom spiller, men klarte aldri å heve seg i årets sesong. Skuffende. Jeg håper vi får inn en spiller der nå som hever laget.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2020

Post by kammaguttioslo »

Alle disse spillerne som stikker hjem med halen mellom bena, sier litt om at de var feil typer i utgangspunktet. Vi trenger en Vegar Bjerke i hvert ledd.


Post Reply