Tromsø away

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Tromsø away

Post by GSP »

Tromsø uten seier på de tre siste, vi med tre seire på rappen og stor fremgang poengmessig i høst. I utgangspunktet burde det tilsi at vi har en GOD sjanse til å ta med oss poeng, men med Strømnes (som har spilt seg veldig opp) og Marcus P. ute må jeg vel innrømme at jeg er fornøyd om vi tar et poeng. På stopperplass tipper jeg vi vil klare oss greit, uavhengig om vi kjører med to eller tre stoppere. Kjenner jeg Rekdal rett velger han rutine og trygghet først, så om vi starter med to stoppere tipper jeg det blir Taaje og Alegre. Alegre kan selvfølgelig også brukes på back, og da er Skjærvik inne. Starter vi med tre blir det nok alle de tre nevnte, Strande virker langt unna startoppstillinga pdd. Jeg ville hatt med Matland og spilte med vingbacker. Venstrefoten til Matland er i perioder helt ufattelig bra, og med Pedersen ute kan baller på Adeleke i bakrom være hovedfokuset. Enkerud kan selvfølgelig være aktuell fra start, men tipper nok heller han blir brukt som innbytter i dag. Ellers gjør nok ikke Rekdal noen store forandringer på laget.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Tromsø away

Post by Quadrophenia »

Fryktet Matlands tempo mot TIL som er raske på omstilling, men han starter nok uansett. Tipper 3-4-3 og Taaje, Skjærvik og Alegre bakerst.

Håper Akinyemi klarer å vise sin sterke sider i denne kampen. Skuffende sålangt, men er vel en sånn spillertype som kan se ganske usynlig ut før han plutselig dukker opp.

Gledelig med Enkistuta tilbake!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Tromsø away

Post by GSP »

Ja, har tenkt tanken på farten til Matland jeg også. Plasser Eriksen foran han, i hvert fall hvis de starter med fire bak og Matland på backen. Som vingback har han ørlite grann mer tid å hente seg inn på.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply