Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Det hadde vært utrolig moro i så fall. For øvrig er Rekdal åpen om at Jaro er tiltenkt rollen som andrekeeper, og at de også ser etter en keeper til så lenge Jendal er skadet. Om det da blir et korttidslån eller en permanent overgang er uklart, men Reka sier også at Jendal er rangert foran Jaro. Spennende å se hvordan dette trigger Jaro, som også virker klar over hvilken rolle han i utgangspunktet er tiltenkt. Tror også at Jaro som keeper vil passe betraktelig bedre for et lag under ledelse av Reka, sammenlignet med Helstrup. 2019-sesongen slapp han inn noen forholdsvis enkle langskudd, men det handla jaggu en del om fryktelig dårlig press i midtbaneleddet også. Og der er det ganske stor forskjell Ham-Kam 2019 vs Ham-Kam høsten 2020 i hvert fall.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2021

Post by artigas »

Enig med GSP. Jeg vil ikke avskrive jaro helt med rekdal som trener. Helt vanvittig så mye bedre evnen til å forflytte seg som lag og presse ble med ham inn. Men håper jo selvsagt på en keeper til inn.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Kjetil Haug vil til Kamma og vi vil ha han, men vil Vif slippe han?

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... 6VUTEHO6vY


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

HA skriver at Ruud Tveter kan være aktuell. En litt undervurdert spiss synes jeg. Kanskje ikke den mest målfarlige, men en spiller som gjør hele laget bedre. Har også levert endel mål tidligere i karrieren og er meget god på å holde i ballen. Vil tro han passer godt inn i Rekas spillestil.

Det store minuset er dog skadehistorikken. Har vært skadet eller småskadet i to sesonger nå. Er han virkelig fysisk tilstrekkelig for spillestilen? Også et lite minus at han er 30 år og har ingen videresalgspotensiale, men det spiller mindre rolle.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2021

Post by Orrhanan »

Ruud Tveter tror jeg hadde blitt god i Kamma. Han vil passe godt inn i et arbeidssomt lag.

Var vel snakk om å flytte overgangsvinduet så da bør det ideelt sett hentes en spiss nå før det stenger. Noen som har oversikt over den nye datoen?


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by tagetrommis »

Orrhanan wrote: Fri Mar 19, 2021 11:44 am Ruud Tveter tror jeg hadde blitt god i Kamma. Han vil passe godt inn i et arbeidssomt lag.

Var vel snakk om å flytte overgangsvinduet så da bør det ideelt sett hentes en spiss nå før det stenger. Noen som har oversikt over den nye datoen?
Stenger 24.mars og åpner igjen fra 17. april til 30. april.


tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by tagetrommis »

Berisha klar for Kamma. Skrevet kontrakt ut denne sesongen. Skal fortsatt hentes flere angrepsspillere.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2021

Post by artigas »

Kan Lasse Nordås fra Strømmen være aktuell når vinduet åpner igjen? Putta tålelig greit med mål, svær, potensielt oppspillspunkt, og blir sett på som et talent. Og vi skal jo hente alt mulig annet fra Strømmen :D


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by GSP »

Det var i hvert fall en spiller jeg lot meg imponere av i fjor. Ser gjerne han i grønt og hvitt.
artigas wrote: Wed Apr 07, 2021 9:29 am Kan Lasse Nordås fra Strømmen være aktuell når vinduet åpner igjen? Putta tålelig greit med mål, svær, potensielt oppspillspunkt, og blir sett på som et talent. Og vi skal jo hente alt mulig annet fra Strømmen :D


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by tagetrommis »

GSP wrote: Wed Apr 07, 2021 7:49 pm Det var i hvert fall en spiller jeg lot meg imponere av i fjor. Ser gjerne han i grønt og hvitt.
artigas wrote: Wed Apr 07, 2021 9:29 am Kan Lasse Nordås fra Strømmen være aktuell når vinduet åpner igjen? Putta tålelig greit med mål, svær, potensielt oppspillspunkt, og blir sett på som et talent. Og vi skal jo hente alt mulig annet fra Strømmen :D
Meldes i HA at Nordås ikke blir noe av fordi han er for dyr. Der er imidlertid enighet med en utenlandsk, offensiv spiller som er klar til å skrive under for Kamma når ting åpner opp litt.


Post Reply