Trener 2022
Re: Overganger 2022
Ser det, syns det er bra jeg! Helt konge for norsk fotball. Tror uansett Kjetil Rekdal blir å se på Briskeby i 2022. Koteng drar en eller anna nisse opp av hatten og må gå av på nyåret :’)
-
- Site Admin
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 18 times
Kan vel også hende at Rekdals klausul sier at han kan gå hvis det er en klubb som er kvalifisert til internasjonale turneringer som er på banen. I så fall er RBK utenfor de aktuelle lagene i Norge etter fullspilt Eliteserie (men de var innafor før siste runde). Kanskje vi har fått en liten julegave i spleiselag mellom LSK og Åge Hareide?
Det står vel mellom linjene i denne tweeten at styret lever på lånt tid, og når det i tillegg er kommunisert fra Kjernen at Rekdal er uønsket spørs det om styret kan signere ham og regne med å fortsette. Supporterne virker ganske unisont mot Rekdal. Koker uansett bra i Trondheim nå, blir ubegripelig spennende å se hvilke følger dette har for Rekdal-sagaen.
https://twitter.com/falkenkam/status/14 ... eu1kg&s=19
https://twitter.com/falkenkam/status/14 ... eu1kg&s=19
-
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Jeg blir veldig skuffa om Rekdal stikker av, og jeg frykter det blir vanskelig for en ny trener å komme inn å gjøre det like bra. Nå hadde han mulighet til å skape historie på Hamar……
Tror Bohinen er mest aktuell, ja. Forsto det også slik på h-a, og at det angivelig snakkes om ham internt, mener Steen Hansen å vite. Med Andrea Loberto som assistent om Frigård drar også, kanskje....? Kanskje Åsmund Bjørkan kunne vært noe også, kunne vel videreutvikla kontringsfotballen.
-
Håper ikke Bohinen kommer. Andre jeg heller vil ha. Isnes håper jeg er aktuell. Kanskje Røssland også?
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 26 times
Eller Eirik Bakke? Spelte vel med vingbackar i Sogndal òg. Kanskje ikkje så populær mann, men...
Jævlig surt at Rekdal stikker, men greier ikkje bera nag til han.
Jævlig surt at Rekdal stikker, men greier ikkje bera nag til han.
-
Det gjelder liksom både å få inn riktig type og at det må skje fort. Ikke så lett.