Cupens 3.runde Bærum-Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Cupens 3.runde Bærum-Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Idag spilles cupens tredje runde. Kamma møter Bærum på Kadettangen (har et eller annet sponsornavn egentlig) kl.19.00. Det er samling for supportere på Sadvika sportsbar fra kl.16.

Etter et par sesonger der Bærum har kjempet i bunnen har de i år startet sesongen bra. De ligger per nå på en femteplass etter å ha slått Stjørdals-Blink borte forrige runde. I cupen slo de forøvrig Skeid, fra divisjonen over, 3-0 forrige runde og fylkesrival Asker 2-0 i første runde. De spiller med en 4-3-3/4-2-3-1-variant og fremstår mer direkte i spillestilen enn de har gjort de siste årene. i 2021 hadde de Jarmund Kvernstuen og Sander Eng Strand i stallen, men de er nå i hhv Ull-Kisa og Åsane. Men de har andre profiler. Lasse Bransdal, som har trent med Ham-Kam mener jeg, har mye erfaring fra 1.divisjon. Han er lagets toppskårer med 6 mål og 5 målgivende i serien, samt 2 mål og 1 målgivende i cupen. Han må ikke få mye rom. Ellers skal det bli interessant å se Rasmus Sørensen Løvseth. En kjapp ving som kan skape trøbbel for mange backer. Ellers må jo Henning Hauger nevnes. Midtbanemannen med hele 23 landskamper har blitt så mye som 37 år, men er fortsatt endel av Bærumsstallen.

Uansett er jo dette et lag vi skal slå om konsentrasjonen og tempoet er på plass. Jeg håper på det samme som sist, avansement, ingen skader og 90 gode Opsahlminutter. Kom igjen Kamma!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Cupens 3.runde Bærum-Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Jeg elsker Pål Kirkevold! Avansement og Gjøvik-Lyn neste! Det her blir spennende.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Utafor
Posts: 41
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 3 times

Re: Cupens 3.runde Bærum-Ham-Kam

Post by Utafor »

Innrømmer gjerne at en cupfinale med Ham-Kam står høyt på ønskelista mi for noe jeg vil oppleve i livet. Får litt trua, men holder meg nøktern...


Post Reply