FFK - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
SpellSpar
Has thanked: 44 times
Been thanked: 34 times

FFK - Ham-Kam

Post by SpellSpar »

Lørdag 23.11, 17:00, Fredrikstad Stadion

Fortsatt lenge til kamp, men ingenting i veien med en kamptråd for det.
Hele runden spilles 17:00 på lørdag;
KFUM-KBK
LSK-Sandefjord
Molde-Brann
Viking-Haugesund
Tromsø-Godset
RBK-Sarpsborg
Odd-Glimt

Spenning i topp og bunn er det. Vi må først og fremst ta poeng selv, pluss at Viking-Haugesund blir viktig for vår del. Taper Haugesund skal det vanskelig gjøres å ende opp på kvalik for Kamma sin del. Når det gjelder siste serierunde (der vi møter KFUM hjemme) ser den sånn ut for de laga rett over og under oss på tabellen:
Godset-Molde
Sarpsborg-Tromsø
Sandefjord-FFK
KBK-RBK
Haugesund-Odd

Jeg tror det er KBK eller Tromsø som kommer til å ende opp på kvalik. Med en 3-poenger mot KFUM og litt flaks i de andre kampene ender vi faktisk på en 7. plass på mitt tips. Så med andre ord skjer det totalt motsatte... #TheKammaWay

Tilbake igjen til kampen neste helg; gutta får litt fri og alle minus Vidar Ari, Halvor og Moses bør vel være friske. Håper Udahl får 2x90 min på tampen. Hvis Kongsro er helt på vei bort får vel Ekroth sjansen. Midtbana må komponeres på en bra måte, uten at jeg sitter på fasiten.

Det går buss til byen ved svenskegrensa neste helg, så det er bare å melde seg på: https://briskebybanden.pameldinger.no/

EVIG TRO

GSP
Has thanked: 56 times
Been thanked: 60 times

Re: FFK - Ham-Kam

Post by GSP »

Ikke umulig at Vidar Ari kan være aktuell, i hvert fall på benken. Var med på all trening inn mot RBK, og nå blir det jo to uker til.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
SpellSpar
Has thanked: 44 times
Been thanked: 34 times

Post by SpellSpar »

Noen tanker på hvem som bør spille?
Mares har ikke vært like suveren i høst som i vår, så kanskje vi skal prøve Bjarnason, Norheim, Sjølstad bak?
På midten vil jeg ha Nilsen, Simenstad, Onsrud, Johnsgård, Kongsro. Så får Kurtovic eller Sørås komme på når Onsrud ikke orker mer.
Og Udahl - Ofkir på topp, Kirkevold i backup.

camaradas
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Post by camaradas »

En forholdsvis kjedelig kamp. Merkelig dømming. Vi fikk vel nesten ikke et frispark i dag

Utafor
Been thanked: 12 times

Post by Utafor »

Vi må også få styret til å gå ut med absurde påstander til inntekt for VAR før hver kamp for at dommerene ikke skal forfordele oss? Er det slik det skal bli?

Heis
Site Admin
Has thanked: 31 times
Been thanked: 18 times

Post by Heis »

Ja, den der viser hvorfor det ikke er noe poeng. Perfekt eksempel på at en menneskelig avgjørelse i øyeblikket alltid er bedre enn en maskinell en i etterkant. Blir krangling av den der uansett avgjørelse tenker jeg selv om man skal jobbe hardt for å mene at Udahl forstyrrer noe som helst der.

Post Reply