Ham-Kam - Hønefoss

Spillere, kamper, overganger etc.
Gullerud
Posts: 57
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:10 pm

Re: Ham-Kam - Hønefoss

Post by Gullerud »

Syntes alle som en burde under lupen og revurderes. Folk som T.Hagen og Rise er liksom blitt en del av inventaret men hva har noen av disse og resten av gruppa bidratt med de siste sesongene?
Og hva gjør vi om investorene faktisk åpner lommeboka i sommer? Nå må vi snart treffe på overgangsmarkedet, Ødegård, Jacobsen, ice team, Pekka, Fofanah, Haidar, når traff vi innertier sist?

Henger meg på the bandwagon og stiller meg tvilende til M.Hagen, hadde også forventet mye mer av Dahle men her vet vi at det er mye uforløst.

Trist og vondt å se så halvhjertet innsats som de til tider viser i dag


User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: Ham-Kam - Hønefoss

Post by bim »

Er egentlig enig med deg når det gjelder T.Hagen og Rise, men dessverre er vi blitt såppass ræva nå at de faktisk er viktige for klubben. Mulig vi ikke har truffet så godt på overgangmarkedet, men de fleste av de som hentes inn er bedre enn de vi allerede har. Ivar Sollie Rønning er i i hvert fall en bra fotballspiller. Ajeti var også en bra spiller, faktisk dritbra! At han hang litt med hodet bryr meg faktisk ikke, hva er det vi skal ha så sykt gode trenere for egentlig? 3-4 uker med positiv medieomtale? At han har en fengsel straff bryr meg enda mindre, sonet og ferdig med det. Mannen var verken konemishandler, voldtektsmann eller pedofil. Var mer bekymret for formen hans, men motbeviste det fort.

Det er verre for meg at Michelson spiller, mens Leliuga og Blaka varmer benken. Det er mulig Michelson er brukbar med ballen og klarer å slå en eller to overstegsfinter, men han er totalt blottet for fysikk og kanskje spesielt hurtighet. Noe som gjør han totalt ufarlig som kantspiller. Greit nok at han er 16år og alt det der, men det hjelper ikke om du ikke holder nivå. Helt meningsløst at han brukes på seniornivå mens han fortsatt kunne hatt stor nytte av å spille juniorfotball, kanskje også guttefotball(junior er tross alt g19) og faktisk bidratt med noe. Det har for meg ingenting å si om du er 14år eller har rundet 40, det er ene og alene ferdighet som bør ha noe som helst å si. Og spiller du seniorfotball, bør du også vurderes som en senior spiller.

Mulige jeg er negativ, men ville det vært bedre om jeg var positiv nå? Ærlig talt.


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
Kammagutt
Posts: 4
Joined: Sun Jun 12, 2016 8:59 pm

Re: Ham-Kam - Hønefoss

Post by Kammagutt »

bim wrote:Er egentlig enig med deg når det gjelder T.Hagen og Rise, men dessverre er vi blitt såppass ræva nå at de faktisk er viktige for klubben. Mulig vi ikke har truffet så godt på overgangmarkedet, men de fleste av de som hentes inn er bedre enn de vi allerede har. Ivar Sollie Rønning er i i hvert fall en bra fotballspiller. Ajeti var også en bra spiller, faktisk dritbra! At han hang litt med hodet bryr meg faktisk ikke, hva er det vi skal ha så sykt gode trenere for egentlig? 3-4 uker med positiv medieomtale? At han har en fengsel straff bryr meg enda mindre, sonet og ferdig med det. Mannen var verken konemishandler, voldtektsmann eller pedofil. Var mer bekymret for formen hans, men motbeviste det fort.

Det er verre for meg at Michelson spiller, mens Leliuga og Blaka varmer benken. Det er mulig Michelson er brukbar med ballen og klarer å slå en eller to overstegsfinter, men han er totalt blottet for fysikk og kanskje spesielt hurtighet. Noe som gjør han totalt ufarlig som kantspiller. Greit nok at han er 16år og alt det der, men det hjelper ikke om du ikke holder nivå. Helt meningsløst at han brukes på seniornivå mens han fortsatt kunne hatt stor nytte av å spille juniorfotball, kanskje også guttefotball(junior er tross alt g19) og faktisk bidratt med noe. Det har for meg ingenting å si om du er 14år eller har rundet 40, det er ene og alene ferdighet som bør ha noe som helst å si. Og spiller du seniorfotball, bør du også vurderes som en senior spiller.

Mulige jeg er negativ, men ville det vært bedre om jeg var positiv nå? Ærlig talt.
. Kunne ikke vært mer enig!!!


Post Reply