Vær-, spille- og resultatmessig veldig surt.
Men bra at Jendal og Solbakken får ansvar i en obligatorisk a-kamp, selv det roter seg til helt på slutten. Synes ikke de gjorde seg bort sammenligna med resten av laget. Får håpe de vokser på det.
HamKam - Nybergsund
-
- Site Admin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 16 times
Re: HamKam - Nybergsund
Uten av vi skal skylde på det, så kan jeg fortelle til de som lurte på hvorfor i allverden vi ikke spilte mer etter bakken i går, så kan en del av grunnen være at vanningsanlegget på Briskeby er ødelagt, slik at man ikke får vannet før treninger og kamper. Dermed blir tempoet automatisk lavere.
Bare så det er sagt altså!
- Quadrophenia
- Site Admin
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 137 times
Re: HamKam - Nybergsund
Det her må jo fikses umiddelbart. Kan være årsaken til at TJH skader seg også. Ikke umulig han blir den siste. Man kan da ikke betale leie til en utleier uten å forvente de mest elementære fasiliteter. Det er som at jeg ikke skulle hatt dass i leiligheten min. Hadde ikke akkurat betalt leia mi med glede da. Her må kommunen faen meg komme på banen asap.martin wrote: ↑Thu Apr 27, 2017 10:22 am Uten av vi skal skylde på det, så kan jeg fortelle til de som lurte på hvorfor i allverden vi ikke spilte mer etter bakken i går, så kan en del av grunnen være at vanningsanlegget på Briskeby er ødelagt, slik at man ikke får vannet før treninger og kamper. Dermed blir tempoet automatisk lavere.
"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004