Ham-Kam - Molde2

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1667
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 89 times
Been thanked: 126 times
Contact:

Ham-Kam - Molde2

Post by Quadrophenia »

Nest sist plasserte Molde2 kommer på besøk i dag. Mulig noen av seniorene som spilte bortekamp mot Godset i går har blitt igjen, men sannsynligvis er det et rent juniorlag som vi tar imot. Vi møter her et lag som sannsynligvis legger seg lavt og satser på kontringer. Jeg husker kampen på bortebane tidligere i sesongen og da skapte de endel på dødballer også. Det gjelder å være smarte og ikke tømme oss defensivt. Semou har vært svært god til å løpe opp kontringer tidligere i år, men han kan ikke gjøre den jobben alene. Det kan være en kamp der vi bør utnytte fysikken til spillere som Rønning, Midtskogen og Ødegård. Jeg satser på 3-0, spell spar og mål av de 3 sistnevnte.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - Molde2

Post by rusk »

Molde2 har skrapt sammen totalt 3 poeng på bortebane i år med U mot Brattvåg, Tynset og Sundet. Med riktig innstilling og innsats så skal dette være grei skuring. Forventer trøkk fra start og håper på en tidlig ledelse.

4-1 er mitt tips.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Ham-Kam - Molde2

Post by rusk »

Vi møter egentlig andrelaget til Molde 2 og så kåler de det til så jævlig. Har vært en del pinlig i år, men det her er helt der oppe og nikker med det ypperste av pinlighet. Tenk å gjøre samme tabben gang etter gang... Tapermentaliteten råder. og satt på spissen så er det dette som skiller oss fra å være i opprykkskampen.

Det skal bli en jævlig lidelse å se kampen mot Br.dal dersom gutta fortsetter å ikke ta motstanderen seriøst.


User avatar
mr.fixit
Posts: 35
Joined: Tue Jan 26, 2016 3:33 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Ham-Kam - Molde2

Post by mr.fixit »

Noen velvalgte ord for kvelden: Rett og slett for dårlig.


Post Reply