HamKam - Nybergsund

Spillere, kamper, overganger etc.
Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjøkenes konge »

1-2. Sukk.


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjøkenes konge »

Pokker.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Corrales »

Håpløst lite konstruktivt angrepspill fra Kamma i dag. Til alle de som tror direkte ball alltid er veien å gå så var vel dette motsvaret. 300 langpasninger med dårlig adresse er dessverre det minst vanskeligste å forsvare seg imot. Skal man spille direkte må det være både mer plan over det samt bedre utførelse enn hva man så i dag. Ellers er det vel dessverre bare å fastlå at de som unguttene som får en mulighet i dag ikke griper den. Både Solbakken, Blaka, Aasand og Jendal leverer dessverre ikke godt nok i dag.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by anonymous1918 »

Jeg mister ikke nattesøvnen av å bli slått ut av cupen mot en divisjonskollega, men det er surt å gå ut etter ekstraomganger. Ikke ideelt når vi har kamp allerede på lørdag borte mot Finnsnes.

Det som er mest krise er skaden til Truls Jevne Hagen. Det så slettes ikke bra ut. Er fort ute en måneds tid. Dermed må vi klare oss uten han og Cordero, to spillere som hadde vært bankers i laget. Truls er nok den av de to som er vanskeligst å erstatte, da Rise tar plassen til Cordero.

Nei, da gjenstår det viktigste: Serien!


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Corrales »

Ikke bra om TJH må ut nei. Sentrall midtbane er allerede der vi har dårligst dekning. Når er Nordli tilbake? Vi trenger hans kreative kraft.


GSP
Posts: 756
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by GSP »

Truls kan fort være en spiller vi vil savne. Ellers har jeg bare én ting å si om dagens kamp; det er greit surt når det blir mindre kaldt av at flomlysene settes på!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjendineggen »

Da får vi konsentrert oss 100% om serien. Like greit!

Synes forøvrig det er rimelig håpløst av tilskuerne å reise seg for å gå midt i straffekonken. Slår ikke positivt ut for spillerne det heller, akkurat.


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Corrales »

Gjendineggen wrote: Wed Apr 26, 2017 11:05 pm
Synes forøvrig det er rimelig håpløst av tilskuerne å reise seg for å gå midt i straffekonken. Slår ikke positivt ut for spillerne det heller, akkurat.

Siden jeg ikke bor fast på Hedmark så måtte jeg følge dette på Østlendingen sin (svært elendige) stream og var derfor ikke tilstede på kampen. Men hvis det virkelig stemmer at det var enkelte tilskuere som forlot kampen midt i en straffekonk er det virkelig så man begynner å lure hva som feiler enkelte. Med mindre det foreligger en nødssituasjon så bør man selvfølgelig være såpass engasjert at det er en selvfølge å se på til kampen er slutt.


Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjendineggen »

Corrales wrote: Wed Apr 26, 2017 11:29 pm
Gjendineggen wrote: Wed Apr 26, 2017 11:05 pm
Synes forøvrig det er rimelig håpløst av tilskuerne å reise seg for å gå midt i straffekonken. Slår ikke positivt ut for spillerne det heller, akkurat.

Siden jeg ikke bor fast på Hedmark så måtte jeg følge dette på Østlendingen sin (svært elendige) stream og var derfor ikke tilstede på kampen. Men hvis det virkelig stemmer at det var enkelte tilskuere som forlot kampen midt i en straffekonk er det virkelig så man begynner å lure hva som feiler enkelte. Med mindre det foreligger en nødssituasjon så bør man selvfølgelig være såpass engasjert at det er en selvfølge å se på til kampen er slutt.
Jeg fulgte bare stream jeg også, men synes det ble tynnere og tynnere ut på tribunen jo lengre ut i ekstraomgangene vi kom. Og når siste straffen ble skutt av Dala, så registrerte jeg at flere tusla bortover mot utgangen, på gamletribuna. Synes det så litt stusselig ut, men skal ikke si noe om hvor stor skala det egentlig var.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1661
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Quadrophenia »

Elendig kamp. Konsentrasjonen var absolutt ikke på topp. Mest synd økonomisk da vi vel har budsjettert med 3.runde..?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply