HamKam - Nybergsund

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

HamKam - Nybergsund

Post by anonymous1918 »

Allerede ny kamp på onsdag. Ser for meg at flere av de unge får sjansen her. Ut i fra hva jeg har lest, kan også Cordero spille denne kampen.

Tipper følgende lag (4-2-3-1) : Jarosinski - Nico, Bratberg Lund, Alegre, Cordero - Hagen, Solbakken - Blaka, Sollie Rønning, Rise - Beugrè

Og 800 på tribunen.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by rusk »

Skal jeg være helt ærlig så bryr cupen meg midt i ryggen når vi er på det nivået vi er nå. Det blir aldri i verden noe stort cupeventyr, og da kan man like gjerne ryke ut i første runde sånn egentlig. Men akkurat nå kunne jeg gjerne tenkt meg at man rir videre på medgangsbølgen og dunker ut Sundet. Så at kun Bratberg Lund, Frankmo, Aasand og Blaka var med fra A-stallen i kampen mot Storhamar i dag. Er det noe skader på noen av de øvrige som ikke spilte i helga?


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by anonymous1918 »

Avansement gir penger i kassa, noe vi selvfølgelig trenger. 3.runde hadde ikke gjort noe tror jeg. Gjerne VIF på Briskeby!


levken
Posts: 53
Joined: Tue Oct 25, 2016 12:19 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: HamKam - Nybergsund

Post by levken »

Kjedelig oppsett av NFF. Kommer neppe flere enn 800, nei.
Norsk Tipping har 1.15 i odds på Kamma-seier, som virker i overkant lavt. Sundet var svake da vi møtte dem i vinter, men har klart seg greit i serien hittil. Kan fort bli jevnt. Tipper 3-2 til Kamma etter ekstraomganger.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by rusk »

levken wrote: Tue Apr 25, 2017 12:26 am Kjedelig oppsett av NFF. Kommer neppe flere enn 800, nei.
Norsk Tipping har 1.15 i odds på Kamma-seier, som virker i overkant lavt. Sundet var svake da vi møtte dem i vinter, men har klart seg greit i serien hittil. Kan fort bli jevnt. Tipper 3-2 til Kamma etter ekstraomganger.
Skal være fornøyd om det blir så mange som 400 tror jeg. 1.15 i odds er ikke spillbart i det hele tatt.

Håpet får være en kontrollert seier etter ordinær tid, null skader og at en del av juniorene får prøve seg.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1662
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Quadrophenia »

rusk wrote: Tue Apr 25, 2017 1:46 pm
levken wrote: Tue Apr 25, 2017 12:26 am Kjedelig oppsett av NFF. Kommer neppe flere enn 800, nei.
Norsk Tipping har 1.15 i odds på Kamma-seier, som virker i overkant lavt. Sundet var svake da vi møtte dem i vinter, men har klart seg greit i serien hittil. Kan fort bli jevnt. Tipper 3-2 til Kamma etter ekstraomganger.
Skal være fornøyd om det blir så mange som 400 tror jeg. 1.15 i odds er ikke spillbart i det hele tatt.

Håpet får være en kontrollert seier etter ordinær tid, null skader og at en del av juniorene får prøve seg.
Tipper Blaka får prøve seg etter 3 mål for rekrutt i går. Sollie Rønning hviles sikkert. Håper vi satser litt på cupen jeg. Ett evt. opprykk er selvfølgelig hundre ganger viktigere, men det hadde vært artig å se laget vårt nå mot eliteseriemotstand. Tar gjerne vif eller RBK hjemme.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by anonymous1918 »

Vi må tenke litt penger her også. Det er en pot som deles ut på lagene som er med i NM, hvor lenger du kommer, jo større del av denne får klubben. Naturligvis. I tillegg kommer billettinntekter og andre inntekter på kampdag. VIF hjemme, som nevnt over her hadde vært gull verdt! Fort et par tusen på tribunen da!

Det har gått noen dager og jeg tar meg friheten til å tippe laget på nytt 8-) : Jendal - Nico, MBL, Alegre, Rise - Solbakken, Hagen - Aasand, Sollie Rønning, Midtskogen - Blaka

Ut fra Dalakampen: Cordero, Jarosinski, Vaagan Moen, Yabre, Beugrè


Gjøkenes konge
Posts: 74
Joined: Mon May 23, 2016 1:38 pm
Been thanked: 7 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjøkenes konge »

420 oppmøtte melder HA så 400 over her va'kke gærent gjetta. Jeg ser ikke kampen, men ifølge liveoppdateringa er det ganske labert. Dette kan jo skyldes en del rotasjon, noe jeg for ordens skyld er helt greit. Jeg er for å gå et stykke i cupen, men PVM med sine 32 (33?) bør prioriteres i serien.

Til slutt: Kammas grafikk opererer med Rise på venstrekant. Dere som er på kampen; fungerer dette?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1662
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 84 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Quadrophenia »

Under 0-1 til pause. Snur det her gutta!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 200
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: HamKam - Nybergsund

Post by Gjendineggen »

Utlikning og 1-1 rett før ordinær tid. Men så klikka Østlendingen-streamen helt i vinkel, så får ikke sett noe mer. Men ekstremt heldig utlikning ihvertfall.


Post Reply