HamKam - Follo

Spillere, kamper, overganger etc.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

HamKam - Follo

Post by anonymous1918 »

Det er allerede lillelørdag og vi nærmer oss ny kamp! Det som er litt spesielt denne runden er at både Alta, Skeid og Raufoss har vanskeligere kamper enn oss. Alta møter Grorud i Oslo, mens Raufoss tar i mot Skeid. Håper vi på Grorud- og Raufoss-seier eller U i begge kampene?

Uansett, det er en gyllen mulighet for kamma å nok en gang lage en liten luke - måtte det skje! Follo er et lag vi skal slå hjemme på en vanlig dag, men da må gutta selvfølgelig være 100%. Jeg har trua på at vi reiser oss og legger Skeid 5 poeng bak oss igjen!

Drømmescenario etter 9.serierunde:

1. HamKam 22p
2. Alta 18p
3. Skeid 17p


 
 
 


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by Quadrophenia »

Rart Aasand ikke har fått noen sjanser i år egentlig. Var jo veldig god noen treningskamper i vinter, men har vel ikke engang hatt et innhopp etter sesongstart..? Vil ha inn han og Rise på hver sin ving. Rise var god når han kom inn mot Skeid. I tillegg vil jeg ha Beugre fra start.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
bjarte
Posts: 4
Joined: Mon May 16, 2016 12:03 pm

Re: HamKam - Follo

Post by bjarte »

Håper på følgende lag: Jarosinski - Nico, Yabre, Alegre, Cordero - Hagen, Semou - Aasand, Sollie Rønning, Rise - Beugrè

Follo skal og må slås om vi skal opp. Som trådstarter sier så har Ham-Kam en alle tiders mulighet til å nok en gang lage en luke - hvis de andre resultatene går vår vei.

3-1 - Alegre, Ivar og Beugrè


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: HamKam - Follo

Post by Orrhanan »

Jeg synes Cordero var svak mot Skeid, men han detta er kanskje en kamp som passern bedre. Rise kunne evt. gått inn der. Vi må være mer på hugget fremover, spesielt i egen boks.


User avatar
bim
Posts: 94
Joined: Wed May 04, 2016 9:51 pm

Re: HamKam - Follo

Post by bim »

.. Og her er min "drømme" ellver mot Follo: Jaronsiski - Hagen - Yabre - Alegre - Cordero - PVM - Semou - Blaka/Solbakken - Sollie Rønning - Midtskogen - Beugré


Her er Kamma fra Hamar! Astro Turf heter det.
Thomas92
Posts: 14
Joined: Mon Apr 04, 2016 4:10 pm

Re: HamKam - Follo

Post by Thomas92 »

bjarte wrote: Thu Jun 08, 2017 8:30 am Håper på følgende lag: Jarosinski - Nico, Yabre, Alegre, Cordero - Hagen, Semou - Aasand, Sollie Rønning, Rise - Beugrè
Nico er vel med U18 landslaget i disse dager(?)


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: HamKam - Follo

Post by anonymous1918 »

Nico er borte med landsen ja :)


sawhill
Posts: 12
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:27 pm
Has thanked: 1 time

Re: HamKam - Follo

Post by sawhill »

Savner Bolkan Nordli nå. Midtbanen er det svakeste ledd slik jeg ser det. Er det noen som egentlig vet hva slags skade han har og når han kan forventes tilbake?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1663
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 86 times
Been thanked: 124 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by Quadrophenia »

sawhill wrote: Fri Jun 09, 2017 10:25 am Savner Bolkan Nordli nå. Midtbanen er det svakeste ledd slik jeg ser det. Er det noen som egentlig vet hva slags skade han har og når han kan forventes tilbake?
Simen Bolkan Nordli (viktig å presisere da broren hans akkurat har signert for rekrutt) er i lett trening, men tar det med ro rapporteres det. Viktig at han er fullt restituert før han begynner å spille igjen. En spillertype som ofte får kjenne på harde taklinger.

Ganske vågalt å kalle lagdelen med vår største profil, vår kaptein og spilleren med årets gjennombrudd for vår svakeste lagdel. Hvorfor synes du det?

I dag bør laget vise større hevngjerrighet i boksene og det tror jeg de gjør. Vil ikke tippe resultat, men tipper Rise putter.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 757
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 48 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: HamKam - Follo

Post by GSP »

Har Jonas signert for rekruttlaget? Det har ikke jeg fått med meg, men gjør ikke noe det; vi trenger opprykk for begge seniorlagene i år.

Fint resultat i Oslo i dag å, uavgjort mellom Grorud og Alta :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply