Alta - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Alta - Ham-Kam

Post by Heis »

I Finnmarkshallen søndag 08.10.2017 klokken 14:00 står det på fotball.no.

Dette skulle bli seriefinalen. Alta dro på i sommer og hentet flere forsterkninger som så svært skumle ut syntes jeg. En tropp med flere velkjente navn i Mannsverk, Braathen, Idris og Thioune. Flere av disse har tippeligaerfaring og under en litt sterkere leder, kunne dette lage kanskje ha fulgt oss til døra og gitt oss kamp om opprykket. Men Alta har falt av lasset på slutten og nesten raknet i innspurten. Flere poengtap i innspurten har vært med på å gi oss et tidlig opprykk!

Usikker på om jeg håper vi stiller med et lag som i større grad gir unggutta mer erfaring, eller om jeg vil at laget skal toppes helt. Hvis PVM fortsatt kjenner akillesen sin, bør han kanskje få konsentrere seg på restitusjon inn mot vinteren, og det samme gjelder for så vidt andre med skade. Hvis Simen Nordli er helt skadefri, synes jeg kanskje han bør få starte slik at han får noen flere matcher i år. Vet ikke i hvilken grad noen har sagt at de er sikre på at de ikke blir med neste år, men disse bør kanskje i så fall ikke starte?

Hva tror dere?


Post Reply