Tynset - Ham-Kam Cupens 1.runde

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1650
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 78 times
Been thanked: 117 times
Contact:

Tynset - Ham-Kam Cupens 1.runde

Post by Quadrophenia »

3-0-seier borte mot Tynset. Vi skaper mange sjanser, men er ineffektive. Tynset kommer til lite, men får holde i ballen og får satt litt trykk på oss i løpet av andreomgangen, uten at det betyr så mye. Keeper og forsvar synes jeg klarer seg bra. Alegre er frisk og god med to mål. Renå Olsen synes jeg også er god. Svært villig offensivt og med stadige konstruktive løsninger. Har også målgivende på 2-0-målet. Med det venstrebenet bør han vurderes fra start for å dytte Alegre inn.

På midtbanen er det gledelig å se Jevne Hagen få 90 minutter igjen. Han er rusten, gjør noen litt rare valg og har noen balltap, men generelt synes jeg han klarer seg bra. Noen av avleveringene hans er klasse og han har målgivende til 3-0-målet. Solbakken også med en grei kamp. Bolkan Nordli gjør mye forskjellig og den superformen han viste før sesongen er ikke tilstede på samme måte. Han er en spiller som gjør ting i et svært raskt tempo og da går det iblant for fort. Men han skårer et fint mål og jobber bra, som vanlig. Midtskogen var mye involvert og har noen raid som er veldig bra. Det var tydelig han ville vise seg for hjembygda og hadde noen valg som var litt preget av det, men generelt synes jeg han var god, også som offensiv midtbane som han fikk spille etterhvert. Sollie Rønning var ok og hadde en målgivende. Buduson var desverre ikke med. Gjør rare valg, løper i offside flere ganger (selv på dette nivået), avslutter ikke når han burde og løper inn i spillere. Ser desverre keitete og spiller med lite selvtillit. Han løper dog veldig mye og jeg mener fortsatt han minner veldig om Espen Olsen i stilen, som heller ikke var god de første månedene i klubben. Jeg håper han kommer etterhvert. Dønnum og Ibrahim kom inn i andre. Ibrahim hadde en fryktelig kamp med en ekstremt uforutsigbar spillestil og lite prov på fotballforståelse. Hadde Buduson vært i form hadde jeg ikke vært i tvil om at han burde vrakes fremover, men han er tross alt såpass god med ballen i bena og kan skape ting, men det var lite i går. Dønnum litt av det samme, men lyktes med driblinger og endel avleveringen i går. Da er han mye å handskes med. Gledelig også å se Å.Midtskogen få sin debut. Han spilte ca. 6-7 minutter og klarte seg bra de få gangen han var involvert.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Post Reply