Andrelaget

Spillere, kamper, overganger etc.
levken
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times

Re: Andrelaget

Post by levken »

Sterk seier for andrelaget over Fløya i dag! Samtidig tapte Fyllingsdalen på øverste nedrykksplass. Da kan vi nok regne med at plassen er sikra.

GSP
Has thanked: 56 times
Been thanked: 60 times

Post by GSP »

Så vidt jeg klarer å skjønne sikret andrelaget plassen i dag, ettersom Sprint-Jeløy tapte sint kamp mot Skjervøy i dag. Sprint har med det bare 2 kamper igjen, ligger på tredje siste (øverste nedrykksplass) og har 9 poeng opp til Kamma. Fyllingsdalen, på plassen bak, har igjen tre kamper, men ligger 10 poeng bak.

Viktig for bredden i stallen, så vidt jeg har skjønt ønsker klubben å satse enda tydeligere på andrelaget som et U-21-lag neste år, noe som gjør det enklere å beholde spillere som er over junior-alder og som ikke er klare for Eliteserien enda.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
SpellSpar
Has thanked: 44 times
Been thanked: 34 times

Post by SpellSpar »

Som fryktet ble det vanskelig borte mot Hønefoss i går, særlig når man får 1 mann utvist og straffe i mot på stillingen 2-0 til hjemmelaget. 5-1 ble det til slutt.
Men det endte på en fin 7. plass, noe jeg synes unggutta skal være fornøyd med. Artigere med et 2. lag som faktisk betyr noe kontra Glimt og VIF som bare pisser på sine.

GSP
Has thanked: 56 times
Been thanked: 60 times

Post by GSP »

Neste års motstandere for rekruttlaget:

Elverum
Kongsvinger 2
Bjørkelangen
Lillestrøm 2
Lørenskog
Skedsmo
Skjetten
Gjøvik-Lyn
Ullensaker/Kisa 2
Lillehammer
Strømsgodset 2
Åssiden
Nordstrand

Drammen x 2 lengste bortetur. Sportslig mye tøffere enn det vi har møtt i år, men samtidig større mulighet til å ta med full tropp til alle kamper, kanskje også førstelagsspillere som ikke startet forrige kamp for a-laget vil være mer aktuelle.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply