Overganger 2021

Spillere, kamper, overganger etc.
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by kammaguttioslo »

Jeg er ikke så glad i sånne kortvarige låneavtaler. Blir vanskelig å bygge lag, men får håpe dette er nok til å komme seg til Tippeligaen for så å bygge opp igjen det som eventuelt forsvinner da.


Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2021

Post by Heis »

Det er jeg i utgangspunktet enig i. For meg (og sannsynligvis veldig mange andre) har årets lag vært et friskt pust på den måten at det er så mye lokalt alibi i en tropp som topper tabellen. Men vi trenger desperat en bredere tropp. Jeg tar heller en låneavtale på en sulten, ung spiller enn å signere spillere som er "ferdige" med karrieren. Finner man en ærekjær, etablert spiller med innstilling som Jan Michaelsen eller Peter Sørensen sier jeg ja takk. Dessverre er slike spillere sjeldne, og vi har brent oss på signeringer av "etablerte kvalitetsspillere" før.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2021

Post by antevitaic »

Spesielt amerikanarane ser nok på desse låneavtalane som ein inngang til europeisk fotball - og har nok sett på tabellen før dei dro. Om Hamkam skulle rykka opp, så er det kanskje mogleg å gjera låna om til faste signeringar? For meg verker Bair og Rogers lovande, med deira alder og sult. Usikker og spent på kva nivå Nicholas Hagen held. Liker igrunn høge keeprar, så lenge det ikkje går på bekostning av smidighet og koordinasjon.


kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by kammaguttioslo »

Halve Guatemala er vel medlemmer av Hamkam-gruppa på Facebook nå, så Hagen kan umulig være dårlig :lol:


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Nicholas Hagen har jeg trua på. Han kommer nok til å gjøre noen tabber her og der, men stort sett kommer han til å redde flere poeng enn han koster oss. Usikker på nivået i Aserbajdsjan, men han slår meg som såpass ambisiøs og seriøs at jeg er sikker på at han har utviklet seg på tross av nivået der.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2021

Post by antevitaic »

Dersom han viser seg å bli ein suksess, blir eg heller å kalla han George Godoy, noko som kling ganske bra.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

https://www.h-a.no/2021/sport/naermer-s ... angspunkt/

Eduards Daškevičs trener med Kamma igjen og får spilletid i treningskampen mot Kisa på fredag. Vi trenger flere venstrebente spillere nå så jeg er forsåvidt positiv.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by kammaguttioslo »

Nice !

Håper han kan daske inn et par lekre scoringer. Virker som en spennende spiller det her.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2021

Post by Quadrophenia »

Troppen trenger spillere som kan passere ledd og skape ubalanse også. Sildnes er en av få som gjør det nå.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2021

Post by kammaguttioslo »

Hvorfor i huleste har vi ikke plukka opp Midtskogen? Burde ikke fått gå ubermerket til Kjelsås. Han er jo ærlig talt et mye bedre alternativ enn Abubakar?


Post Reply