Raufoss - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Raufoss - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Kjedelig resultat på den kampen her. Vi burde hatt minst U egentlig. Håper ihvertfall dette er starten på en Sildnes-renessanse. Han var sterk idag. Ellers burde jo Alegre startet, sett i retrospekt.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Raufoss - Ham-Kam

Post by Heis »

Lett å være etterpåklok, ja. Og du har sannsynligvis rett. Men det var flere som var noen tideler for sent ute nesten hele kampen som frem til nå i sesongen har vært delaktige i å hente flere mirakuløse trepoengere. Det handlet i alle fall ikke om innsatsen i går. Ikke veldig overrasket over at det synes til slutt at man er sliten når alle poeng vi tar kommer fra innerste hjørnet i krypkjellern og programmet legger opp til to kamper nesten hver uke. Laget har levert over all forventning, og gårsdagens smell var ikke veldig foruroligende synes jeg. Men det må jobbes med nullstilling både kroppslig og mentalt om vi vinner eller taper. Mulig den jobben blir litt tyngre etter å ha tatt 0 poeng, men dette bør man kunne riste av seg mentalt relativt kjapt.


Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Raufoss - Ham-Kam

Post by Top Dog »

Enig i det du skriver på Twitter Q, før disse tre kampene ville jeg sagt meg fornøyd med 5 poeng. Bittert at poengtapet skulle komme mot raufoss, men vi hadde tverrliggeren på vår side mot både FFK og sogndal, så alt i alt har marginene vært på vår side så langt. Strukturen i laget har imponert hele vegen, og i går skorta det primært individuelt.

Sacchi sa om Benitez' Liverpool "Eksemplarisk på to måter: deres innstilling og taktiske organisering. Benitez veit hva han driver med. Laget hans mangler talent, men de er et ekte lag, kompakt og moderne." Skal ikke trekke de for lange linjene her, men det minner til forveksling om Rekdal og hans Hamkam. Trenere med ufattelig god forståelse for spillet, hvordan legge opp taktikk etter motstander og å presse mest mulig juice ut av gutta.


Post Reply