Sogndal - HamKam

Spillere, kamper, overganger etc.
antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Sogndal - HamKam

Post by antevitaic »

Top Dog wrote: Wed Oct 20, 2021 6:19 pm Hvor mange er det på Fosshaugane a? På langsida vi ser på TVen er det knapt kvartfullt, men meldes 2000 "solgte" billetter. Det er nesten utrolig sånn som de ligger på tabellen og tar imot tabelltopp.
Jævlig liten plass. Omlag halvparten av befolkningen er vel studentar frå andre plassar enn bygda òg.

Greitt poeng, sjølv om Hamkam kunne avgjort i første, og Sogndal ser høgst mediokre ut. Meiner Rekdal jr. må dela skulda for cornerbaklengsen med Nicholas Hagen. Kristian Eriksen var anonym.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Sogndal - HamKam

Post by antevitaic »

GSP wrote: Wed Oct 20, 2021 10:44 pm

Fy fader, for en stusslig type.
Seier som Rekdal ein gong sa: "Ha deg vekk, din alkis!"


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: Sogndal - HamKam

Post by rusk »

Quadrophenia wrote: Thu Oct 21, 2021 8:44 am Bakke er patetisk. Jeg er fornøyd med U borte mot en vanskelig motstander. Spesielt siden Jerv og Aafk også spiller U. Allikevel skimter jeg en viss tilfredshet med resultatet igår blant spillerne og tildels Reka og det liker jeg mindre godt. Vi må ikke være fornøyde ennå! Det er 6 tøffe kamper igjen. Nå må vi kjøre på videre. Samme intensitet og faenivoldskhet ut sesongen!
Tipper Bakkes kommentarer har mer å gjøre med historikken mellom han og Rekdal enn at han har noe i mot HamKam da ;)

Angående å være fornøyd eller ikke, så tenker jeg det er forskjell på å si pre-match at man vil være fornøyd med U og å oppsummere etter en kamp å si at U var greit. Momentum skiftet underveis og alt i alt så tenker jeg det er lov å være tilfreds med resultatet. Tipper både Reka og gutta veit utmerket godt at vi fortsatt er noen seiere unna et opprykk.


Post Reply