Overganger 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by tagetrommis »

Bushy wrote: Wed Aug 24, 2022 9:57 am Glad jeg ikke holder pusten for nyheter...

Er det fult av spillere på prøvespill om dagen som ikke kommer frem i avisa, eller er det helt dødt? tiden tikker dessverre fort
Virker som om spillerne som er på prøve ikke er gode nok. Olsen jobber sikkert med å få inn spillere som tar lang tid å få i havn, eller som ikke sier ja. Ei uke igjen nå til overgangsvinduet stenger. Har vært en lang måned for oss Hamarkamerater.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1656
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 81 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

tagetrommis wrote: Wed Aug 24, 2022 1:25 pm
Bushy wrote: Wed Aug 24, 2022 9:57 am Glad jeg ikke holder pusten for nyheter...

Er det fult av spillere på prøvespill om dagen som ikke kommer frem i avisa, eller er det helt dødt? tiden tikker dessverre fort
Virker som om spillerne som er på prøve ikke er gode nok. Olsen jobber sikkert med å få inn spillere som tar lang tid å få i havn, eller som ikke sier ja. Ei uke igjen nå til overgangsvinduet stenger. Har vært en lang måned for oss Hamarkamerater.
Noen har sagt nei til Kamma, men de fleste har Kamma sagt nei til sånn jeg forstår det. Det her blir en interessant uke. Håper egentlig på noe før helgen, men er litt tvilsom.

Rilwan Hassan, som trener med de nå, var veldig god noen år tilbake. Var fast i Midtjylland som vant serien 2 ganger. Rask og teknisk ving som skaper mye trøbbel for motstanderforsvaret. Kan spille på begge vingene, men også indreløper. Har kanskje de beste årene bak seg, men var ihvertfall fast for Sønderjyske i fjor. Interessant spiller.

Skrytevideo: https://www.youtube.com/watch?v=pNikd5_qWoo


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by StåhlOgBetong »

Markedet blir nok "enklere" for HamKam etter sesongen om vi overlever. Er litt gambling og sikkert ingen dyre kjøp nå. Lov å håpe på noe innleie ut sesongen. Må sitte noen i Danmark som kan forsterke Kamma.


Lukaku
Posts: 9
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:30 pm

Re: Overganger 2022

Post by Lukaku »

Koomson sitter å støver ned på Bodø-benken. Det hadde vært noe!


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1656
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 81 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Lukaku wrote: Wed Aug 24, 2022 10:57 pm Koomson sitter å støver ned på Bodø-benken. Det hadde vært noe!
Han kommer inn veldig ofte da. Han var jo endel av budet på Eriksen så det er ikke usannsynlig, men tror han koster litt mer enn han smaker. Altså dyr overgangssum og lønn.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by Orrhanan »

Skal ikke være en sånn som klager, men nå må det komme noen forsterkninger snart. Jo lengre tid som går, jo mindre tid blir det å få forsterkningene integrert i gruppa og spillestil. Og det blir uker der vi kanskje hadde plukket mer poeng om vi hadde hatt bredere stall. Det her er faktisk for dårlig.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Overganger 2022

Post by antevitaic »

Det er mekanismar i overgangsmarknaden som ikkje er så lett å skjøna heilt. Forstår godt at det er vanskeleg. Alle vil jo forsterka, det er ikkje berre å plukka BM Kristensen, Schultze og eit par gode free transfers som på fm heller. Eg føretrekk at dei får inn riktige folk framfor sjansespel. Kan heller ta ein sjanse om det ikkje går i det heile teke å få inn dei ein ønskjer. No er det uansett berre nokre dagar igjen. Stolar på Olsen og Michelsen sin teft altså. Heller ordentleg og seint enn sjansespel raskt. Det er klubbdrift.


GSP
Posts: 748
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Skulle man ta tre poeng i morgen vil det kunne være med å påvirke hvilke spillere man henter inn også. Med uavgjort eller, gud forby, tap, MÅ det inn spillere som kan bidra umiddelbart. Med tre poeng kan man føle seg litt tryggere på at vi er i eliteserien også neste år, og kan derfor hente spillere som kan få lenger tid på å "akklimatisere" seg.

Personlig håper jeg på Napoleon fra Skeid, Aga fra Elfsborg og/eller Hristov fra Grorud + minst én soleklar "rett inn på laget"-spiller. Ser at mange etterlyser midtbanespiller, den ser ikke jeg helt. Det var tynt tidligere i sesongen, med Bjørlo og L-O ute og suspensjon på Sjølstad. Nå er alle disse klare + at Kobe snart bør være bankers i startoppstillingen. Vi spiller med tre stoppere, og har fire rene stoppere i stallen (Dunn regner jeg ikke med før til vinteren igjen), så her burde det inn noen. I tillegg ønsker jeg en offensiv spiller med helt andre kvaliteter enn de vi har, typ bakrom f.eks.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
JanErik
Posts: 39
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by JanErik »

Har ikke Aga fått spilletid i Sverige?


GSP
Posts: 748
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

76 minutter på 8 (!) kamper.

Alle fra benken, naturlig nok.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply