Trener 2022

Spillere, kamper, overganger etc.
Abiodun
Posts: 3
Joined: Wed Sep 29, 2021 11:57 pm
Has thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by Abiodun »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/mrenX ... -rosenborg
Urovekkende nyheter fra Trondheim. Milos Milojevic har takket nei til å bli trener i RBK, og det ryktes at Rekdal seiler opp som en av hovedkandidatene til jobben. Hva tenker folket, er det faktisk mulig at vi mister Reka til Rosenborg? I mine øyne ville det i så fall være det største tapet vi kan oppleve foran eliteseriecomebacket. Krysser fingrene for at han trives best ute på Ottestad og vil jobbe videre med prosjektet han har startet på Briskeby.


Top Dog
Posts: 56
Joined: Thu Nov 05, 2020 12:33 pm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2022

Post by Top Dog »

Abiodun wrote: Fri Dec 10, 2021 3:06 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/mrenX ... -rosenborg
Urovekkende nyheter fra Trondheim. Milos Milojevic har takket nei til å bli trener i RBK, og det ryktes at Rekdal seiler opp som en av hovedkandidatene til jobben. Hva tenker folket, er det faktisk mulig at vi mister Reka til Rosenborg? I mine øyne ville det i så fall være det største tapet vi kan oppleve foran eliteseriecomebacket. Krysser fingrene for at han trives best ute på Ottestad og vil jobbe videre med prosjektet han har startet på Briskeby.
Jeg er rimelig usikker. Ifølge Dagbladet var samtalen med Eggen en stund tilbake, og supporterne dems virker nokså lunkne. Dessuten spør jeg meg om Knutsen-sagaen er helt over - han ville jo uansett ikke sagt ja to uker før siste kamp i serieligaen og gullkampen med Glimt? Jada, han har takka nei, men…


Iaman
Posts: 10
Joined: Sat May 15, 2021 3:54 pm
Has thanked: 2 times

Re: Overganger 2022

Post by Iaman »

"Suksess i norsk fotball, betyr ofte at spillere forsvinner ut. Det kan også gjelde trenere. Bergens Tidende har pekt på Rekdal som en av kandidatene som kan redde Brann fra nedrykk, men den erfarne fotballmannen avfeier den og alle andre mulige jobbtilbud i Norge.

– Jeg har folk som tar meg av det, men det er ikke aktuelt å skifte jobb i Norge. Det er ikke et tema, og det vil heller ikke være riktig med tanke på situasjonen til meg, spillerne og klubben, sier Rekdal." VG 22.juli 2021.

Så er det spørs om dette står ved lag hvis Rosenborg kommer på banen.


Bushy
Posts: 35
Joined: Mon Nov 23, 2020 11:27 am
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2022

Post by Bushy »

Når man setter seg i bilen og kjører 5,5 time nordover for en samtale. Kan det ikke være helt utelukket....
Skjønner at folk stikker hit og dit men kjenner jeg blir veldig skuffet om reka forsvinner nå


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by Quadrophenia »

Sodd smaker jævlig


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
kammaguttioslo
Posts: 113
Joined: Mon Nov 27, 2017 6:03 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2022

Post by kammaguttioslo »

Blir kvalm hvis dette går gjennom og han stikker til Rosenborg. Endelig er dette prosjektet ordentlig på gang. Vet ikke om vi tåler et trenerbytte til nå.


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Jeg er først og fremst eitrande forbanna på Rosenborg. Det lukter lang vei når de velger å bruke Nils Arne Eggen til å ta kontakt, for å unngå å kontakte Ham-Kam først. Det er greit at Rekdal har en klausul eller regulering i kontrakta som sier noe om kompensasjon til Ham-Kam, men her bør klubben gjøre det de kan for å gjøre dette vanskelig for Rosenborg. Skulle Rekdal gå vil det være den andre treneren på rad vi mister til klubber som gir totalt faen i gjeldende regler og normal folkeskikk, og det kan ikke vi som klubb være med på! Så er jeg ikke av den oppfatning at Rekdal foreløpig har brent alle bruer til Kamma, selv om jeg selvfølgelig mener at det hadde vært hakket mer fornuftig om han hadde informert i hvert fall Olsen og Svele før han tok turen til Trondheim. Frem til vi hører noe fra Rekdal selv satser jeg på at han fortsetter i Kamma.

Men for et helvete jeg er klar for å lage i Trondheim hvis Rekdal forsvinner dit!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

Re: Overganger 2022

Post by Heis »

Ærlig talt lukter det vel Kjetil Knutsen i RBK etter at han ved hver eneste anledning har nektet å si hverken ja eller nei til om han fortsetter i nåværende jobb?


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Overganger 2022

Post by GSP »

Ja, kan fort være at hele prosessen med Rekdal er for å "tvinge" Knutsen til å svare.

Blir ikke noe mer imponert av RBK av den grunn.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Overganger 2022

Post by Primus »

TV2 erfarer at Knutsen forlenger med Bodø/Glimt.

Faen.


Post Reply