Viking - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Kamma »

Fantastisk prestasjon. Denne kampen viste at flere kan være med å bidra i større grad i tiden som kommer. Kobe og Dasken overrasket meg.

Nå må Briskeby fylles mot Odd. Den blir viktig!


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Komigjenhamkam »

Jeg vet ikke, men er ett eller anna med Dasken. Håper han får endel minutter framover.

Alle mann til Briskeby på lørdag også er det vel en velfortjent liten ferie (?).


brun
Posts: 36
Joined: Sat Jun 19, 2021 12:56 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 2 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by brun »

Sterke sterke kamma! Deilig. Yakovenko ikke i slag, dessuten usikker på toppnivået hans. Blir bra med Kirkevold inn igjen, og hurtig spiss/ving forsterkning i sommer.

Kobe spiller bra og kommer til å bli bedre og bedre utover. Vist seg å være en meget interessant type de siste kampene.

Dasken overrasker stort i dag. Så ikke jevn ut i treningskampene og gjorde mye feil. Nå syns jeg han ser sulten ut - har et godt driv, tør å utfordre, har god innleggsfot.

Nouri veldig god. Har mye å bidra med fremover, tar juling og løper i 90 min.

I det hele tatt veldig morsomt å se nivået på spillerne som har kommet inn fra benken. Syns det totalt sett lover veldig godt og at vi fremstår som et slagkraftig lag. Med noen få ytterligere forsterkninger vil vi stå veldig sterkt utover høsten.

Fyfaen for et deilig lag💚


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Daskevics er en spiller jeg ser for meg må ha flyten. Forsøker litt vanskelige driblinger og pasninger. Ambisiøs i spillestilen. Når han ikke har rytmen eller timingen blir det dumme feilpasninger og ser klønete ut. Nå har han visstnok jobbet veldig hardt på treninger og gjort en god figur for rekrutt så da kommer belønningen med mer spilletid fremover. Artig med Kobe også. Her har vi to 19-åringer som kan gi oss morro og forhåpentligvis bra overgangssummer etterhvert.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Viking - Ham-Kam

Post by Gjendineggen »

Deilig poeng i går! Det var av det heldige slaget. Synes vi igjen slurver mye defensivt og med ball offensivt. Med bedre nøyaktighet fremover, så blir vi enda farligere på kontringer. Og vi ser igjen at vi sliter med gjennombruddaspill i bakrom når vi ligger halvhøyt, spesielt på sidestopperne. Men de er heldigvis unge, så det kommer av lite erfaring på dette nivået hvor det går hurtigere. Vi hadde nok ikke sluppet inn et slikt mål mot et Obos-lag.

Nå er det tre poeng mot Odd som gjelder!


Post Reply