Ham-Kam - FKH

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Ham-Kam - FKH

Post by Quadrophenia »

Turnering: Eliteserien
Tid: søndag 28.august kl.18.00
Sted: Briskeby, Hamar
TV: Max, Discovery+ Og tv2 play

Veldig viktig kamp førstkommende søndag. Møtte Haugesund så kort tid tilbake som 10.juli og da så vi et hardtarbeidende lag med noen raske individualister på topp. De er også i ålreit form. Tapte sist mot Molde, men før det vant de 3 på rad.

Vi er derimot ikke i så bra form, men poenget borte mot Glimt sist var både viktig og overbevisende. Jeg er usikker på hvordan vi bør stille opp laget. Mot Glimt sist spilte vi 3-5-2 med Faerron inne for en skadet Skjærvik. Han er nå tilbake og jeg tror og synes han skal inne for Faerron. Synes også vi egentlig skal spille 3-4-3, men da trenger vi en ving og der kommer Faraas inn. Han har ålreit fart, selvtillit og mye målpoeng i seg. Sistnevnte et område Kirka og Enkerud har slitt den siste tiden, sett bort i fra Kirkas mål sist. På midten vil jeg egentlig ha Kobe og Onsrud. De er spillerne som er i best form. Litt usikker på hvordan det blir med to venstrebente dog. Det gir dette laget:

Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Melga, Onsrud, Kobe, Kongsro
Enkerud, Kirka, Faraas


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1657
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 82 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - FKH

Post by Quadrophenia »

Quadrophenia wrote: Thu Aug 25, 2022 10:05 am Turnering: Eliteserien
Tid: søndag 28.august kl.18.00
Sted: Briskeby, Hamar
TV: Max, Discovery+ Og tv2 play

Veldig viktig kamp førstkommende søndag. Møtte Haugesund så kort tid tilbake som 10.juli og da så vi et hardtarbeidende lag med noen raske individualister på topp. De er også i ålreit form. Tapte sist mot Molde, men før det vant de 3 på rad.

Vi er derimot ikke i så bra form, men poenget borte mot Glimt sist var både viktig og overbevisende. Jeg er usikker på hvordan vi bør stille opp laget. Mot Glimt sist spilte vi 3-5-2 med Faerron inne for en skadet Skjærvik. Han er nå tilbake og jeg tror og synes han skal inne for Faerron. Synes også vi egentlig skal spille 3-4-3, men da trenger vi en ving og der kommer Faraas inn. Han har ålreit fart, selvtillit og mye målpoeng i seg. Sistnevnte et område Kirka og Enkerud har slitt den siste tiden, sett bort i fra Kirkas mål sist. På midten vil jeg egentlig ha Kobe og Onsrud. De er spillerne som er i best form. Litt usikker på hvordan det blir med to venstrebente dog. Det gir dette laget:

Hagen
Opsahl, Kuru, Skjærvik
Melga, Onsrud, Kobe, Kongsro
Enkerud, Kirka, Faraas
Sløvt av meg. Skjærvik er ikke klar. Blir Faerron i stedet da.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
BVegard_
Posts: 10
Joined: Sat Aug 06, 2022 10:29 am
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Ham-Kam - FKH

Post by BVegard_ »

Enig i det du sier, men jeg vil bli veldig overrasket hvis Sjølstad ikke spiller.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Ham-Kam - FKH

Post by antevitaic »

Det er kanskje ikkje heilt utenkjeleg at Onsrud eller Bjørlo får prøvd seg i Eriksen-posisjonen?


JanErik
Posts: 39
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - FKH

Post by JanErik »

Må være mulig å holde nullen i andre omgang her. FKH ser ikke særlig imponerende ut.


kimpi
Posts: 42
Joined: Fri Jan 29, 2016 8:14 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - FKH

Post by kimpi »

Nervepirrende!!! Så deilig seier!!!


StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - FKH

Post by StåhlOgBetong »

Kjip og deilig seier! Yakovenko ute av troppen? Hadde trodd han skulle være i form nå. Har vært en skuffelse. Hadde vært fint med noen raskere bein offensivt. Må komme noe inn til onsdag.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Ham-Kam - FKH

Post by Gjendineggen »

Ekstremt viktig seier! Etter tre poeng i dag, så tror jeg mye skal gå galt om vi skal rykke ned eller havne på kvalik.


Geiran1
Posts: 45
Joined: Wed Oct 06, 2021 6:49 pm
Has thanked: 20 times
Been thanked: 5 times

Re: Ham-Kam - FKH

Post by Geiran1 »

Blir nok minimum kvalik, etter seieren i går.
Skulle det bli seier neste helg, så ser det veldig lyst ut.


Post Reply