LSK - Ham-Kam

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

LSK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Årets siste kamp går på Åråsen mot Lillestrøm. Etter en litt skuffende kamp forrige helg mot Tromsø håper jeg vi får se en annen karakter hos laget nå. Nå må de jaggu meg vise at de vil være med neste år. Spesielt de med utgående kontrakt, men også de andre mtp. spilletid.


Lillestrøm har to tap på rad og kommer til å ende på fjerdeplass. Egentlig en bra prestasjon av de, men allikvel er det en liten skuffelse i Romerike etter en bra start der de faktisk lå helt i toppen.

Jeg tror vi får se det en mer normal lagoppstilling denne gangen med de som har spilt mest gjennom sesongen og jeg tror og håper vi får se et lag med en annen karakter og konsentrasjon.

Det er meldt en god del bortesupportere og jeg håper så mange kamerater som mulig feirer farsdagen på Åråsen. Bli med og lag liv!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Abiodun2
Posts: 31
Joined: Sun Dec 19, 2021 3:21 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: LSK - Ham-Kam

Post by Abiodun2 »

Viktig kamp for Pedersen og Nakkim som får en siste mulighet fra start, hvis det fortsatt går an å spille seg til ny kontrakt. Den siste dansen for Sildnes i Kamma også?


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: LSK - Ham-Kam

Post by Quadrophenia »

Kjett


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
StåhlOgBetong
Posts: 31
Joined: Fri Jan 07, 2022 10:18 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: LSK - Ham-Kam

Post by StåhlOgBetong »

Bra det er lenge til 10. april! Mange skal inn og mange skal ut. Det som beroliger meg er at jeg er ganske sikker på at trene- og støtteapparat ikke bare blir, men utvides. Blir spennende framover. Jeg har trua!


GSP
Posts: 746
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: LSK - Ham-Kam

Post by GSP »

StåhlOgBetong wrote: Sun Nov 13, 2022 10:24 pm Bra det er lenge til 10. april! Mange skal inn og mange skal ut. Det som beroliger meg er at jeg er ganske sikker på at trene- og støtteapparat ikke bare blir, men utvides. Blir spennende framover. Jeg har trua!
Er delvis utvidet allerede, i og med at Lars Brotangen er tilbake :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply