Sesongen 2023

Spillere, kamper, overganger etc.
SpellSpar
Posts: 89
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Sesongen 2023

Post by SpellSpar »

Hvor går den? Står LSK-hallen/Sarpsborg Stadion på hjemmesida.

Edit: Står LSK-Hallen på Kamma Facebook


GSP
Posts: 754
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 44 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by GSP »

LSK-hallen ja.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 754
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 44 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by GSP »

OK+ første omgang mot S08. Opsahl meget god, Sørås i perioder veldig "dirigent" offensivt (blant annet ved målet) og overraskende for meg syns jeg Murray gjorde en god figur. Målscorer L-O byttet med Faraas i pausa. Murray byttet med Jonas Rasen og Hagen tar over keeperplassen.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2023

Post by Gjendineggen »

Nilsen inn som spiss i dag. Dummeste jeg har sett.

Helt seriøst, nå må klubben reagere. Det er ikke bra i det hele tatt å bare ha 12 spillere på kontrakt. Det er neppe eliteserienivå på treningene for tiden med så få spillere med påfyll av juniorer. Det er tidlig å svartmale, men om vi ikke har signert 6-7 spillere til innen mars, så kan man med trygghet begynne å forberede seg på Obos i 2024.

Jeg orker ikke mer av denne arrogansen fra Michelsen om at de har god tid og at det ikke stresses. Han må da selv se at dette er noe som kommer til å sette preg på årets sesong! Mulig han gjør et dårlig forsøk på å skjule det, men han kan like godt være ærlig å si at det haster å få på plass spillere.

Vi er garantert langt bak de andre eliteserielagene i forberedelsene til årets sesong. Det har gått en hel måned som vi ikke får igjen. Situasjonen er mildt sagt bekymringsverdig.


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Sesongen 2023

Post by antevitaic »

Her er eg ueinig. Klart spelarar må inn, men det er fortsatt ein halv evighet til sesongstart. Oppkøyring er overvurdert.


Gjendineggen
Posts: 199
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2023

Post by Gjendineggen »

antevitaic wrote: Fri Feb 03, 2023 9:53 pm Her er eg ueinig. Klart spelarar må inn, men det er fortsatt ein halv evighet til sesongstart. Oppkøyring er overvurdert.
Argumentasjonen er at det er en halv evighet til seriestart? Hvor lenge mener du at HamKam har god tid og ikke trenger å stresse? Hvis man skal følge argumentet ditt, så kunne de ha ventet med å starte oppkjøringen og planleggingen av spillerlogistikken til midten av mars.

Det som har skjedd og ikke skjedd, har neppe vært planen.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by Quadrophenia »

Rosenborg, FFK og Rosenborg har også byttet inn fysioterapeuter på tidlige faser de siste årene. Alfei Sæbø som skulle være med fra akademiet meldte seg sjuk i siste liten så Nilsen kom inn for å avlaste Enkerud. Skjønner ikke hvorfor det skal skape så mye oppstyr faktisk.

Er sikker på at klubben jobber med forsterkninger hver dag, men vi er ikke først i køen, som vi har sett med Kiil Olsen og Fredriksen Dahl, som ble snappet rett foran nesa vår. Det må kartlegges og det må velges riktig.

For breddens skyld må det inn 5-6 spillere ja, men elleveren har faktisk ikke så mange hull.

Sandberg i mål
Norheim, Opsahl og en ny stopper
Melga og Kongsro som backer
Sørås, Sjølstad og LO på midten
Udahl og Kirka på topp

Det MÅ inn en stopper og veldig gjerne en meget solid midtbanemann, men ellers er det først og fremst backup/utfordrere til de som er der som det er behov for.

Det er veldig bra om det kommer ganske snart så vi får satt en ellever og økt kvaliteten på trening, men om spillerne har den kvaliteten som trengs er det sjelden de trenger mer enn 2-3 treningskamper og noen ukers trening for å komme inn i systemet.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
camaradas
Posts: 43
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Sesongen 2023

Post by camaradas »

Synes Kobe bør satses enda hardere på i år. Tidvis veldig god i fjor og kan styre tempo i matchen på en helt annen måte enn de andre på midten


antevitaic
Posts: 87
Joined: Fri Feb 09, 2018 6:47 pm
Has thanked: 22 times
Been thanked: 19 times

Re: Sesongen 2023

Post by antevitaic »

Gjendineggen wrote: Fri Feb 03, 2023 11:59 pm
antevitaic wrote: Fri Feb 03, 2023 9:53 pm Her er eg ueinig. Klart spelarar må inn, men det er fortsatt ein halv evighet til sesongstart. Oppkøyring er overvurdert.
Argumentasjonen er at det er en halv evighet til seriestart? Hvor lenge mener du at HamKam har god tid og ikke trenger å stresse? Hvis man skal følge argumentet ditt, så kunne de ha ventet med å starte oppkjøringen og planleggingen av spillerlogistikken til midten av mars.

Det som har skjedd og ikke skjedd, har neppe vært planen.
Hehe, ja...

Vil heller at dei riktige spelarane kjem inn, enn at ein forhastar seg og brukar mykje pengar. Synes der er bra at Michelsen & co vel å ha tolmod og få inn spelarar som verkeleg vil spela for klubben. Har dessutan forsterka både keeper- og spissplass frå i fjor allereie i januar. Eg har (forsiktig) trua.


Lukaku
Posts: 9
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:30 pm

Re: Sesongen 2023

Post by Lukaku »

Skulle gjerne sett koomson i kamma. Får ikke spille i Bodø. Forøvrig veldig fornøyd med signeringene så langt👍


Post Reply