Sesongen 2023

Spillere, kamper, overganger etc.
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by Quadrophenia »

Petter Eichler Jensen med kontrakt ut 2025.

Ikke en veldig kjent mann for de fleste som følger Kamma, men Petter har etter rapportene gjort det veldig bra for Lillehammer siste 1,5 sesongene. Faktisk ble han årets spiller sitt første halvår. Har fått seg endel erfaring med andre ord. Blir en veldig bra keeper for både rekrutt og kanskje etterhvert a-lag.

https://www.h-a.no/petter-19-fikk-tilli ... 39-1178696


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2023

Post by Gjendineggen »

Har vært en skremmende utvikling gjennom vinteren. Klubben har hatt mer fokus på å bygge klubb enn lag. Klubb er også viktig, men da må man evne å jobbe parallelt. Rykker vi ned i år, må store deler av det som er blitt bygd av klubb rives uansett.

Det har kommet på plass noen spillere, men jeg er ikke imponert av de navnene som er kommet. Noen kommer helt sikkert til å forsterke, mens abdre hever høye lønninger og som kommer til å bidra mindre. Sånn er det blitt, da planleggingen har stått til strykkarakter.

Nå håper jeg klubben står i det, og gir Michelsen tid til å gjøre maks ut av det han har fått inn, selv om det vil være svake resultater. Håpet må være at vi skal finne tilbake til kollektivet til andre halvdel av sesongen, og at det skal kompensere for alle hullene vi har i laget. Jeg har mine tvil, men nå nytter det ikke å se bakover. Hvert poeng vil koste ekstremt mye av dette laget, så det er bare å håpe at det jobbes hardt og målrettet på feltet.

Jeg håper også at Michelsen får kontroll på de murringene i laget som vil komme, og at han får de til å brette opp ermene. Flere av spillerne som er blitt hentet, har neppe blitt forespeilet at det skulle utvikle seg slik.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by Quadrophenia »

Kick-off i kveld på festiviteten kl.20.00. Der får se som tar turen blant annet høre en ny Kammahymne. Jeg har hørt den og den er langt bedre enn fryktet.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Sesongen 2023

Post by Primus »

Blir det samma drakt som i fjor?


Orrhanan
Posts: 157
Joined: Fri Jan 22, 2016 12:33 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 2 times

Re: Sesongen 2023

Post by Orrhanan »

Primus wrote: Wed Mar 29, 2023 6:49 pm Blir det samma drakt som i fjor?
Så veldig lik ut på kick-offet ihvertfall, med litt mer sponsorer bare. Som er bra for klubben, men synd for draktas utseende


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2023

Post by Gjendineggen »

Noen som vet om treningene er åpne for publikum, og hvor man eventuelt kan gå inn for å se på treningene? Og hvis dette er mulig - hva er treningstidene?

Har pappapermisjon så hvorfor ikke ta med vesla på et stille og rolig Briskeby :D


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 3 times
Been thanked: 16 times

Re: Sesongen 2023

Post by anonymous1918 »

Treninger er for alle. Gå inn der bortetrib er :) mellom hovedtribunen og nye klubbhuset:) treningstider er jeg litt usikker på.


Abiodun2
Posts: 31
Joined: Sun Dec 19, 2021 3:21 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Sesongen 2023

Post by Abiodun2 »

https://www.hamkam.no/nyheter/uke-16i2023

De poster som regel ukeplanen på Hamkam.no. Denne uken ser det ut som treningene er kl. 10:30 :)


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Sesongen 2023

Post by Quadrophenia »

Gjendineggen wrote: Thu Apr 20, 2023 6:36 pm Noen som vet om treningene er åpne for publikum, og hvor man eventuelt kan gå inn for å se på treningene? Og hvis dette er mulig - hva er treningstidene?

Har pappapermisjon så hvorfor ikke ta med vesla på et stille og rolig Briskeby :D
Var på treningen før Sandefjordkampen. Fantastisk fin måte å få med seg detaljer i treningsarbeidet, hvilke spillere som utmerker seg samt kroppsspråket. Anbefales på det sterkeste.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Sesongen 2023

Post by Gjendineggen »

Nydelig, takker alle sammen 😁


Post Reply