Ham-Kam - Aafk

Spillere, kamper, overganger etc.
Post Reply
User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Ham-Kam - Aafk

Post by Quadrophenia »

Årets viktigste kamp sålangt nå førstkommende fredag kl.19.00. Håper det blir bra med folk. Ta med deg en kamerat eller to ekstra.

Skal vi starte med samme lag som mot Brann? Kongsro tror jeg starter, men Udahl går kanskje inn igjen for RWP. Hvilket lag vil dere ha?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Paddelunde
Posts: 3
Joined: Wed Jul 05, 2023 1:30 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by Paddelunde »

Jeg vil ha en spiss sammen med Kirka ihvertfall. Blir altfor langt frem til mål om han ikke har noen bak seg.

Sandberg

Opsahl - Sjølstad - Norheim

Melga - Onsrud - Kobe - Kjærgaard - Kongsro

Kirka - Udahl


Komigjenhamkam
Posts: 31
Joined: Sun May 01, 2016 1:46 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by Komigjenhamkam »

Jada, poster innlegg her engang i skuddåret. Burde sikkert vært saklig, sportslig og relevant når man først poster noe; MEN! Hva faen er det for noe jævla CC-amfi musikk når Kamma scorer? Må være det stusseligste jeg noensinne har hørt. Nesten på linje med treningssenter>sitteplasser.


Utafor
Posts: 44
Joined: Sun Apr 29, 2018 10:42 pm
Been thanked: 6 times

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by Utafor »

Enig med Michelsen at endelig hadde Kamma litt tur. Bra første omgang, men i andre fikk denne treneren, som skulle ønske han var både Rekdal og Klopp på en gang, litt momentum med laget sitt. Topp at det tippet HamKam sin vei i kveld. Da kan det også tilgis å spille på en fredag.


JanErik
Posts: 39
Joined: Sun Oct 17, 2021 4:30 pm
Has thanked: 9 times
Been thanked: 3 times

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by JanErik »

Herregud så viktig seier! Moro at Opsahl får sitt første mål også.


Paddelunde
Posts: 3
Joined: Wed Jul 05, 2023 1:30 pm
Been thanked: 1 time

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by Paddelunde »

På 1-1 var jeg rimelig sikker at vi ikke kom til å ta med oss 3 poeng. Takk til Grytebust for å skjenke oss den gleden.

Den scoringsreklamen må vi slutte med altså. Generelt er det altfor mye musikk over høyttalerne som kveler all støy fra tribunene.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by Quadrophenia »

Virker som Jendal er vår førstekeeper nå? Sandberg er vel ikke skada fortsatt?


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by GSP »

Paddelunde wrote: Sat Jul 08, 2023 8:16 am På 1-1 var jeg rimelig sikker at vi ikke kom til å ta med oss 3 poeng. Takk til Grytebust for å skjenke oss den gleden.

Den scoringsreklamen må vi slutte med altså. Generelt er det altfor mye musikk over høyttalerne som kveler all støy fra tribunene.
Vi jobber med saken fra Banden sin side. Først og fremst kanskje etter kampslutt, når spillerne kommer bort er det mangel på fingerspitzgefühle hos den som styrer musikken den dagen. Så vidt jeg skjønte er det en som er relativt ny på den jobben, som antagelig følger et oppsett relativt slavisk og kanskje ikke har tryggheten til å gjøre egne valg enda. Skal forsøke å få tatt en prat med klubben i løpet av uka rundt dette. Når det gjelder den helsikes scoringsmusikken tror jeg vi vil møte mer uenighet hos klubben, av to grunner. For det første betaler en sponsor gode penger til klubben, og for det andre virker det som om klubben oppfatter at det er flere på stadion som syns det er bra enn det er av oss som ikke liker det. Mitt argument angående det første punktet vil være at det er såpass mange som oppfatter scoringsmusikken som så negativ at det vil ende opp med å være negativt for annonsøren. Det er forskjell på hockey og fotball, både i hvordan spillet foregår (med tanke på stopp i spillet osv), men også i hvordan publikum involverer seg i det som foregår på storskjerm og over høytaleranlegg; det er ikke slik at noe som fungerer bra i ishallen på Hamar automatisk fungerer på Briskeby!


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
SpellSpar
Posts: 90
Joined: Fri Nov 18, 2022 11:18 am
Has thanked: 30 times
Been thanked: 17 times

Re: Ham-Kam - Aafk

Post by SpellSpar »

Quadrophenia wrote: Sun Jul 09, 2023 6:50 am Virker som Jendal er vår førstekeeper nå? Sandberg er vel ikke skada fortsatt?
Virker sånn ja. Sandberg satt jo på benken allerede mot Odd og hadde han virkelig vært skada/ikke helt 100% håper jeg da Eichler Jensen hadde vært der i stedet. Er vel en sånn 'ok Jendal, du står så lenge du gjør deg fortjent til det'. Spørsmålet er hva som skjer hvis han gjør ei tabbe. Har ingenting å utsette på Jendal de siste 4 kampa, men det er synd at Sandberg ikke var den forbedringen vi hadde håpa på.


Post Reply