Overganger 2024

Spillere, kamper, overganger etc.
LaFlame
Posts: 39
Joined: Mon Dec 20, 2021 2:24 pm
Has thanked: 3 times
Been thanked: 8 times

Re: Overganger 2024

Post by LaFlame »

Tviler på han vil på utlån igjen. Så ligger vel fort an til salg.

Men for meg blir det interessant å se hva Kamma gjør hvis det evt tikker inn et bud på Udahl hvor Kamma får så å si alt av investeringen sin igjen. Hva tenker dere?


Tjærnås
Posts: 3
Joined: Sun Feb 20, 2022 7:40 pm

Re: Overganger 2024

Post by Tjærnås »

Problemet mitt med Udahl er at han fremstår veldig klønete, desorientert og unøyaktig i det oppbyggende spillet, spesielt feilvendt. Og spiller du for kamma blir det mye feilvendt. Han har åpenbart kompetansen sin i boksen, og har jo vist seg som en luring der, men han blir for sjeldent satt i de posisjonene. På spørsmål om han bør selges så kommer det vel litt an på om kamma henter spillere som i større grad kan styre spillet og spille Udahl god, men spørs om det skjer ila neste overgangsvindu. I så fall er det nok bedre å satse på en mer allrounder der fremme eller en med hurtighet og samtidig bedre basisferdigheter enn det Moses innehar. Er vel ikke sikkert Udahl aksepterer en tilværelse på benken fremover heller. Personlig håper jeg Gonstad tar steget og blir mer fast inventar.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Til dere som ikke har HA-abo:

Det som i det siste har blitt en clickbaitavis skriver at Bjørlo «Heller kaldt vann i årene» på de som håper han blir på Hamar.

Bjørlo sier ingenting annet enn det han skal si når han er under kontrakt med RBK. Han sier han skal møte opp der i januar og vise seg frem, akkurat som alle andre med kontrakt ville sagt.


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

anonymous1918 wrote: Thu Nov 30, 2023 8:53 am
Det som i det siste har blitt en clickbaitavis skriver at Bjørlo «Heller kaldt vann i årene» på de som håper han blir på Hamar.
Litt off-topic, men er det noen av dere som føler at det er forskjell på hvordan saker fremstilles avhengig av hvilken journalist som har laget saken? Ikke utelukkende Ham-Kam-relatert, men også når det gjelder Storhamer f.eks.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Jeg synes det har blitt annerledes og mer clickbait etter at HA slo seg sammen med andre aviser. Eller om det skjedde da RSH tok over som sjef. Skjedde vel omtrent i samme tidsrom?

Arve og Jacob er vel «verst» på clickbait :lol:


Corrales
Posts: 180
Joined: Fri Jan 22, 2016 11:27 pm
Been thanked: 2 times

Re: Overganger 2024

Post by Corrales »

Nico Mickelson med 10 kamper i dansk serie i år. Vet ikke om det skyldes skader eller ikke, men bør vel snart være mulig å hente hjem? Bolkan Nordlie er vel ikke bedre enn at han nærmer seg å falle i samme kategori han også.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

Corrales wrote: Fri Dec 01, 2023 9:05 am Nico Mickelson med 10 kamper i dansk serie i år. Vet ikke om det skyldes skader eller ikke, men bør vel snart være mulig å hente hjem? Bolkan Nordlie er vel ikke bedre enn at han nærmer seg å falle i samme kategori han også.
Tar gjerne de hjem jeg.

Mickelson virker dog være mest opptatt av å tjene penger og ikke sikkert han får mest av de i Kamma. Bolkan har nok mer klubbhjerte, men har jo ikke vært så lenge i Randers og er jo etablert med samboer og barn nå så kanskje litt mer komplisert å flytte på seg..? Samtidig er det jo fint å oppdra unger på Hedmarken. Forloveden er vel fra Opplandssiden også, om jeg husker rett.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
camaradas
Posts: 43
Joined: Sat Feb 04, 2023 1:27 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 3 times

Re: Overganger 2024

Post by camaradas »

Ser vel ut til at Kobe er ferdig siden han ikke er i troppen i dag


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1658
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 83 times
Been thanked: 120 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by Quadrophenia »

camaradas wrote: Sun Dec 03, 2023 5:17 pm Ser vel ut til at Kobe er ferdig siden han ikke er i troppen i dag
Udahl var heller ikke i troppen. Blir nok endel utskiftninger denne vinteren også. Heldigvis har vi kontrakt med veldig mange.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

Udahl visstnok syk, men vet ikke jeg...


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply