Overganger 2024

Spillere, kamper, overganger etc.
SimBak
Posts: 11
Joined: Tue Nov 23, 2021 10:52 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Re: Overganger 2024

Post by SimBak »

HA melder at Lars Jendal går til Sogndal: https://www.h-a.no/ha-erfarer-hamkam-sp ... 39-1399632
På tide at han får litt fast spill.


anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

anonymous1918 wrote: Thu Jan 04, 2024 3:39 pm Oldrup Jensen ferdig i VIF. Noe for oss?
Klar for NAC Breda på Nederlandsk nivå 2.


Geiran1
Posts: 45
Joined: Wed Oct 06, 2021 6:49 pm
Has thanked: 20 times
Been thanked: 5 times

Re: Overganger 2024

Post by Geiran1 »

Da er Strand Nilsen klar. :)
Holder de 2 nye samme nivå som de 3 vingbackene som forsvant ?
Jeg tror det, og en fordel at de er yngre og lokale.
Økonomisk må det også være spart endel penger, kontra Nori, Melgavis og Gammleby.
Har litt trua på prøvespiller Deni, ung og kan være back up i år


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

David Hickson klar for KFUM meldes det. Lå vel i kortene at det ikke ble Hamar på han etter signeringa av Strand Nilsen, men spent på å se hvordan han klarer seg i eliteserien. Sørlendingen Deni Dashaev skal så vidt jeg forstår fortsatt være aktuell, og har gjort en god figur på trening.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Nikkoamar
Posts: 5
Joined: Tue Feb 14, 2023 1:21 pm
Has thanked: 1 time

Re: Overganger 2024

Post by Nikkoamar »

Satt i timen og brukte litt tid på å kikke på overganger på Transfermakt..

Der står det at Ibrahim Romeo Olala har gått til KS Lushnja, en klubb på andre nivå i Albania.

Noen som vet noe om det?


GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

Nope, men gir absolutt mening; han var nok mest "med på lasset" fordi kompisen var god. Så kan det kanskje også bety at Akilas er ferdig, og i og med at han hadde en "medisinsk hendelse" eller hva de nå kalte det i høst er det antagelig fornuftig. Uten at jeg har hørt noe mer om det altså.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

Akilas tilbake på Hamar i morgen etter planen, Romeo hadde bare kontrakt i fjor. Vet ikke noe om helsesituasjon dog.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

GSP wrote: Wed Jan 17, 2024 6:46 pm David Hickson klar for KFUM meldes det. Lå vel i kortene at det ikke ble Hamar på han etter signeringa av Strand Nilsen, men spent på å se hvordan han klarer seg i eliteserien. Sørlendingen Deni Dashaev skal så vidt jeg forstår fortsatt være aktuell, og har gjort en god figur på trening.
Marius Ulla og Deni Dashaev fortsetter å trene med Ham-Kam. Det betyr vel også at George Lewis ikke er like aktuell vil jeg tro.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
GSP
Posts: 755
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Overganger 2024

Post by GSP »

GSP wrote: Mon Oct 16, 2023 8:23 pm Ikke direkte svar på spørsmålene dine Q, men hvis ser for oss at Jørgen Bjørn inn betyr at vi kommer til å kikke litt nedover i divisjonene er det noen spillere som har utmerket seg. Ikke nødvendigvis slik at jeg tenker at de vil være gode nok for eliteserien umiddelbart, men spennende spillere i en tropp tror jeg.

Julius Myrbakk, Eik Tønsberg (eller hva pokker de kaller seg nå :lol: ) - dundrer inn mål i 3. divisjon, 35 så langt i år. Ung nok til at han fortsatt kan ta steget.

Ulrik Ferrer, Frigg - slitt med skader i år, men står allikevel med pene 36 mål på 20 (!) kamper. Litt rasshøl-type på bana, og jeg vet at Michelsen i hvert fall har "kontroll" på han. 26 år, så i utgangspunktet "for gammel".

Christopher Kjensteberg, Lørenskog - 18 år, styrer midtbana til Lørenskog. Ender sannsynligvis opp i LSK, men her bør vi følge nøye med videre.

Ådne Midtskogen, Egersunds - denne er en no-brainer for meg, og skal jeg være ærlig er jeg litt overrasket over at det ikke har vært andre klubber fra i hvert fall 1. divisjon og egentlig også eliteserien og forsøkt seg her. Har spilt mye back/vingback i Egersund, men kan også vikariere som stopper. Vært innom Ham-Kam tidligere.

Filip Oprea, Gjelleråsen - 17 år, venstreback og over 70 seniorkamper under beltet allerede, hvorav 50 av de i 3. divisjon. Her stoler jeg utelukkende på hva andre som har sett han spille si, men ryktes at det er et stort talent på gang der.
Oprea til Kjelsås i vinter; han har vi garantert god oversikt på videre! :mrgreen:


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
anonymous1918
Site Admin
Posts: 367
Joined: Mon Jan 18, 2016 12:23 am
Has thanked: 4 times
Been thanked: 16 times

Re: Overganger 2024

Post by anonymous1918 »

Morten Sætra (Godset) på prøvespill i Kamma. Fin alder. 1.98cm høy. Fikk tilbud fra Godset, men valgte å dra for nye utfordringer.


Post Reply