Merch

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Quadrophenia
Site Admin
Has thanked: 31 times
Been thanked: 55 times

Re: Merch

Post by Quadrophenia »

Top Dog wrote: Fri Jul 22, 2022 10:40 am
GSP wrote: Wed Jul 20, 2022 8:23 pm Vi driver å ser på forskjellige merch-varianter om dagen; har forumet noen ønsker? :mrgreen:
Kanskje teit forslag, men noe jeg har tenkt kunne vært en kul detalj til en del antrekk hadde vært mørkegrønne sokker, ev. med motiv (som logoen, "kamma" e.l.), det hadde jeg klink kjøpt. Håper også å få noen litt mindre kaffekopper med enkelt design, den fra i fjor er jo nærmere en kasserolle. Bort fra Kamerater og til den tradisjonelle logoen. Stickers tilgjengelig i utsalg.

Og ikke minst, ha mest mulig tilgjengelig på Freske. Senker terskelen betraktelig for å spontankjøpe merch!

Jeg er lysten på et stort klistremerke til bilen jeg. Som kan festes på innsiden altså.

"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
SimBak

Post by SimBak »

Vurderer å lage noen klistremerker til noen kompiser. Hvor kan man lage noen til en helt ok penge? (kvalitet selvfølgelig viktigst :mrgreen: )

GSP
Has thanked: 33 times
Been thanked: 19 times

Post by GSP »

Jeg bruker Stickerapp når jeg lager privat, god kvalitet og raskt levert. Men, på ingen som helst måte billigst :mrgreen: Husker ikke hvem vi bestilte fra når vi bestilte over 15 kg for Banden i vinter, Espen Holen har muligens oversikt.

For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Post Reply