Briskeby

Klubbdrift, ledelsen, supportere og klubben generelt
Post Reply
tagetrommis
Posts: 116
Joined: Sun May 01, 2016 6:32 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Briskeby

Post by tagetrommis »

Klubben har altså utfordringer med dekket foran returen til eliteserien. Da er det vel bare å røske opp alt og legge naturgress? Samtidig noterte jeg meg i saken i HA at det er linjer på banen som ikke er rette. Jeg trodde det var bedre rutiner på å måle opp så det ikke ble skeive linjer?


Gjendineggen
Posts: 198
Joined: Fri Feb 26, 2016 5:31 pm
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times

Re: Briskeby

Post by Gjendineggen »

tagetrommis wrote: Thu Dec 02, 2021 11:19 am Klubben har altså utfordringer med dekket foran returen til eliteserien. Da er det vel bare å røske opp alt og legge naturgress? Samtidig noterte jeg meg i saken i HA at det er linjer på banen som ikke er rette. Jeg trodde det var bedre rutiner på å måle opp så det ikke ble skeive linjer?
Dette er det minste problemet. Og ikke minst noe klubben kan gjøre noe med.


Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Briskeby

Post by Kamma »

Noe helt annet..

Flere enn meg som irriterer seg over de svarte setene på den nye tribunedelen? Hvorfor ble det slik? Hvite på "gamle sittan" er greit nok, men jeg savner de grønne setene. Farger stadion litt mer+det ser ut som hjemmebanen til HamKam. Få det tilbake!


Bushy
Posts: 35
Joined: Mon Nov 23, 2020 11:27 am
Has thanked: 37 times
Been thanked: 1 time

Re: Briskeby

Post by Bushy »

Kan hende jeg husker helt feil.. (fant ikke noe på googling) men når briskeby ble bygd, fikk de noe "provisoriske" seter montert. dette var flott og skulle brukes videre et annet sted. kan det være de som fortsatt sitter der?


GSP
Posts: 747
Joined: Sat Jan 23, 2016 1:01 pm
Has thanked: 47 times
Been thanked: 42 times
Contact:

Re: Briskeby

Post by GSP »

De midlertidige setene var i andre etasje på den nye tribunen. Mener å huske de var røde og skulle videre til Fart. Jeg tror de setene som er ellers nå er som de er fordi det på et tidspunkt var planlagt skjermer (sic!) i ryggen på hver stol, og at det var noe begrensete fargemuligheter på det tidspunktet.


For en lykke det er å få lov til å treffe folk i perfekt harmoni med seg sjøl!

Forøvrig mener jeg at Kongsvinger burde vært jevnet med jorda.
Abiodun2
Posts: 31
Joined: Sun Dec 19, 2021 3:21 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Briskeby

Post by Abiodun2 »

Da er det klart at gamletribunen skal rives og gjenoppbygningsarbeidet starte i løpet av inneværende sesong. Synes det er trist at de gjennomfører det nå, det må vel finnes bedre tidspunkt en kan vente på? Nå vet jeg ikke om publikumskapasiteten spiller noen rolle for denne sesongen, men man har jo hatt en våt drøm om et fullsatt Briskeby. Ikke minst er det jo også en katastrofe estetisk sett nå foran eliteseriecomebacket. Det er sikkert så mange fingre med i spillet her og så mange hensyn som må taes at jeg ikke skjønner halvparten engang, men jeg hadde jo faen meg faste plassen min der og. Kanskje sparket i ræva jeg trenger for å mane meg bort til banden? Blir likevel spennende å se når det ferdigstilles våren/sommeren 2023, så får vi håpe at eliteseriespill kan nytes også fra den nye tribunen.


artigas
Posts: 135
Joined: Fri Jan 22, 2016 6:55 pm
Been thanked: 16 times

Re: Briskeby

Post by artigas »

Kan ingenting om disse sakene, men er det ingen mulighet for å bytte kameraposisjon til andre sida så det ikke ser helt for jævlig ut? Det hadde hatt enormt å si estetisk sett.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: Briskeby

Post by Quadrophenia »

Skammelig!


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
Kamma
Posts: 43
Joined: Sat Nov 07, 2020 6:48 pm
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Briskeby

Post by Kamma »

Trist!

Det jeg reagerer mest på er at man går ned på tilskuerkapasiteten på den nye tribunen med 800-1000. Det kan ikke bli store tribunen(?)

Noen som vet kapasiteten på dagens tribune?


Primus
Posts: 72
Joined: Tue Sep 08, 2020 10:36 pm
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times

Re: Briskeby

Post by Primus »

Kamma wrote: Thu Jan 06, 2022 8:06 pm Trist!

Det jeg reagerer mest på er at man går ned på tilskuerkapasiteten på den nye tribunen med 800-1000. Det kan ikke bli store tribunen(?)

Noen som vet kapasiteten på dagens tribune?
2300 ifølge wiki. Kjenner jeg er veldig spent på hvordan den blir seende ut. Å gå ned på kapasitet er ikke nødvendigvis negativt, men har en mistanke om at dette blir stusselige greier.


Post Reply