KIL-Ranheim

Her diskuteres alt som ikke har med HamKam å gjøre.
Post Reply
Heis
Site Admin
Posts: 261
Joined: Wed Jan 20, 2016 6:29 pm
Has thanked: 28 times
Been thanked: 17 times

KIL-Ranheim

Post by Heis »

Dumpa tilfeldigvis innom eurosport mens KIL-Ranheim gikk. Tydeligvis en dust som har løpt inn og spraya linjegutten rød i trynet.

http://imgur.com/a/XpaaC

- Nå er politiet involvert, og mannen er pågrepet. Det jeg kan si, er at det ble brukt pepperspray, sier arrangementssjef i Kongsvinger, Trond Larsen, til Dagbladet.


BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: KIL-Ranheim

Post by BVegard »

Blir høyst sannsynlig poengtrekk etter den fadesen der. Med andre ord står de uten poeng etter de første fire kampene. Jeg blir ikke overrasket om det er ett hedmarkslag i OBOS neste år, og det laget holder til på Hamar.


rusk
Posts: 375
Joined: Sun Jan 24, 2016 9:55 pm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 12 times

Re: KIL-Ranheim

Post by rusk »

Kan ikke tenke meg at det blir poengtrekk fordi en random bosnier uten noen tilknytning til Kongsvinger løper utpå med en sprayboks. Det der kunne skjedd på en hver arena i Obosligaen og poengtrekk vil være helt urimelig. Tipper de får en femsifret bot.

Det som er mest interessant er å følge med på om det blir en etterforskning av motivet til bosnieren. Ganske heftig dersom det er et planlagt forsøk på å få stoppet kampen.


User avatar
Quadrophenia
Site Admin
Posts: 1652
Joined: Mon Jan 18, 2016 8:53 am
Location: Oslo
Has thanked: 79 times
Been thanked: 118 times
Contact:

Re: KIL-Ranheim

Post by Quadrophenia »

rusk wrote: Tue Apr 25, 2017 1:50 pm Kan ikke tenke meg at det blir poengtrekk fordi en random bosnier uten noen tilknytning til Kongsvinger løper utpå med en sprayboks. Det der kunne skjedd på en hver arena i Obosligaen og poengtrekk vil være helt urimelig. Tipper de får en femsifret bot.

Det som er mest interessant er å følge med på om det blir en etterforskning av motivet til bosnieren. Ganske heftig dersom det er et planlagt forsøk på å få stoppet kampen.
Lukter kampfiksingsforsøk lang vei.


"Man velger ikke lag, man får de tildelt". Ståle Solbakken, 2004
BVegard
Posts: 82
Joined: Fri Jan 29, 2016 7:40 pm
Been thanked: 4 times

Re: KIL-Ranheim

Post by BVegard »

Ut fra det vi vet 3 dager etter hendelsen er jeg helt enig. Samme kveld tydet mye på vonbroten hjemmesupporter, men ut fra det som har kommet fram er forhistorien tydeligvis annerledes.. Blir spennende og få alle fakta på bordet og konsekvensen for hjemmelaget.


Post Reply