Fantastisk dag alt i alt!
Deilig med fint vær, utepils og masse kamerater over alt. Opplegget på Tårnet tror jeg traff ok for mange av de som var der, så kommer det vel litt konstruktive tilbakemeldinger fra noen på enkelte deler av det, men sånn tror jeg det vil være nesten uansett. Ved en senere anledning har man alltids valget om man vil være med på noe så kommersialisert eller kjøre sin egen greie.
På tribuna er vi gode synes jeg, selv om det ble litt lite backing fra de lenger opp på feltet til tider. Lyden forsvinner litt på Intility, så når de som synger mest/høyest står langs hele fronten mister man kanskje litt av det trøkket man hadde fått hvis man heller hadde stått bak hverandre. Også vet sikkert noen hva som skjedde med tifoen og hvorfor det var for mange bokstaver, men ærlig talt bryr jeg meg nada om det personlig. Live and learn for de som sto bak, ikke la det knekke dere.
På bana tar vi helt klart nok et steg, og det gir optimisme foran AaFK, Molde og Godset. Jeg syntes vi hadde god kontroll stort sett, men så opp igjen deler av kampen på TV var det kanskje litt nærmere VIF scoring i 2. omgang. Men poeng er poeng det og.
Synd 'alt' går feil vei resten av runden, altså at Bryne, Tromsø og KBK skal ta 3 poeng. Men på en annen side taper Haugesund og KFUM, samtidig som Godset og VIF (med en kamp mer spilt) fortsatt er nedi der.